کد خبر: ۱۴۷۸۴
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود:

جمع‌خوانی قرآن کریم در ۴۱ مسجد شهرستان ایجرود برگزار می‌شود

رئیس تبلیغات شهرستان ایجرود با بیان اینکه در حدود ۴۱ مسجد شهر و روستای شهرستان ایجرود روحانی اعزام شده جزءخوانی برگزار می‌شود، گفت: در مساجد روستایی محافل انس با قرآن برگزار می‌شود.
۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  سعید اسدی، رئیس تبلیغات شهرستان ایجرود در گفتگویی اظهار داشت: ماه رمضان سفره ضیافت الهی و ضیافتی باز از رحمت واسعه خداوند بروی بندگان است.

وی با بیان اینکه رمضان ماه قرآن و بهار تلاوت قرآن است، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های امسال طرح مسطور است که با انتخاب ۱۵۰ فراز از آیات قرآنی که از کتاب طرح اندیشه‌های اسلامی در قرآن است انتخاب شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه این طرح در چهار سطح برگزار می‌شود، ادامه داد: سطح اول گفتمان سازی ۳۰ آیه انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: روحانیون ادارات مجموعه‌های فرهنگی جز خوانی‌ها بصورت یکدست هر روز را با یک آیه زندگی خواهند کرد.

اسدی با بیان اینکه در حدود ۴۱ مسجد شهر و روستای شهرستان ایجرود روحانی اعزام شده جزءخوانی برگزار می‌شود، ادامه داد: در مساجد روستایی محافل انس با قرآن برگزار می‌شود.

وی گفت: علاوه بر این منبر مجازی ایجاد شده برای آن‌هایی که دسترسی به مسجد ندارند با حضور سخنرانان و روحانیان شهرستان به همه ادارات همه نهاد‌ها طرح قرآنی مستورا را شروع کرده‌اند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار