کد خبر: ۱۴۸۱۸
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس:

نشست تبیینی طرح «زندگی با آیه‌ها» در استهبان برگزار شد

نشست تبیینی طرح «زندگی با آیه‌ها» با حضور روحانیون، مبلغان دینی و فعالان قرآنی با سخنرانی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در شهر قرآنی استهبان برگزار شد.
۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴

نشست تبیینی طرح «زندگی با آیه‌ها» در استهبان برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست تبیینی طرح «زندگی با آیه‌ها» شامگاه سه‌شنبه همزمان با سومین شب از لیالی قدر با حضور روحانیون و فعالان قرآنی در تالار شاندیز فرهنگیان شهرستان استهبان برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در این نشست که همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان برگزار شد ابتدا در دو بخش مطالبی را خطاب به بانوان و آقایان مبلغ ارائه کرد و سپس به بیان فضیلت و ارزش شب‌های قدر پرداخت و گفت: شب قدر ۴ فضیلت و اصل دارد که شامل اصل معجزه نیت، اصل تولد مجدد، اصل معجزه عدد و اصل تحول است.

حجت الاسلام سعید غلامی سپس به شرح و تفسیر طرح ملی مسطورا پرداخت و با اشاره به عملیات اجرایی این طرح گفت: در این طرح بنا بر این است که جامعه عزیز ایران اسلامی با صد و پنجاه آیه محوری و کلیدی قرآن در طول سه سال ارتباط گرفته و مأنوس شوند.

نشست تبیینی طرح «زندگی با آیه‌ها» در استهبان برگزار شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: شروع این طرح در ماه مبارک رمضان امسال با پویش «زندگی با آیه‌ها» با ۳۰ آیه، ۳۰ جز در ۳۰ روز آغاز شد و متناسب با هر روز ماه مبارک رمضان آیه‌ای از همان جز مربوطه انتخاب شده و افراد در چهار مرحله خوانش و قرائت قرآن، تدبر در آن، تبیین و حفظ آن با قرآن انس می‌گیرند.

وی افزود: برای شرکت در این طرح علاقه‌مندان و همراهان قرآنی کافی است عدد پنج را به سرشماره ۳۰۰۰۲۳۳۰ ارسال نمایند و پس از ثبت نام نیز هر روز پاسخ صحیح را به همین شماره ارسال کنند.

گفتنی است در این نشست طلاب، مبلغین و مبلغات طرح امین، مسؤولین شهر استهبان، امام جمعه این شهر، اعضای حوزه علمیه این شهر و خانواده‌های شهدا به خصوص شهدای طلاب حضور داشتند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار