کد خبر: ۱۴۸۶۴
۹ فروردین| حجت الاسلام قمی مطرح کرد

اهتمام سازمان تبلیغات اسلامی به پیش بردن تدبر در قرآن کریم

حجت‌الاسلام قمی در نشست هم‌اندیشی اساتید تدبر در قرآن گفت: اهتمام سازمان تبلیغات اسلامی، پیش بردن مساله تدبر در قرآن کریم در سطح کشور است.
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست هم‌اندیشی اساتید تدبر در قرآن پیرامون ستاد ملی راهبری تدبر در قرآن کریم، عصر روز پنجشنبه ۹ فروردین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین خسرو پناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در این نشست گفت: در مباحث مختلف قرآنی اهتمام سازمان تبلیغات اسلامی در پیش بردن مساله تدبر در قرآن کریم است و دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی این کار را با قوت و اهتمام ویژه کار را پیش می‌برد.

همچنین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عابدینی از اساتید حوزه و دانشگاه یادآور شد که تدبر، با قلب نسبت پیدا می‌کند که با نظام عمل نسبت دارد. رابطه‌ی تدبر، به سرعت به عمل کشیده شدن است. یعنی نگاهمان به تدبر این باشد که قرآن به صحنه زندگی کشیده شود و در متن و بطن زندگی و جامعه جریان داشته باشد.

گفتنی است حجج اسلام خسروپناه، پناهیان، عابدینی، صبوحی و قاسمیان با حضور در این نشست درخصوص نقش مهم تدبر در قرآن در جامعه، ضرورت تبلیغ آن در جلسات و منابر و همگانی بودن فهم قرآنی در سطح کشور به بحث و گفتگو پرداختند و راهکار‌هایی را پیرامون به اجرا در آوردن این امر مهم مطرح کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار