کد خبر: ۱۴۸۶۵
مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد:

استقبال ۱۵ هزار اردبیلی از مسابقه "زندگی با آیه ها"

 مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل از استقبال ۱۵ هزار و ۱۹۲ نفر در مسابقه "زندگی با آیه ها" در استان اردبیل خبر داد.
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

استقبال ۱۵ هزار اردبیلی از مسابقهبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان در حوزه رسانه، اجرای پویش "زندگی با آیه ها" را محور اصلی فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی طرح ملی "زندگی با آیه ها" است.

وی افزود: کاربردی کردن مفاهیم متعالی قرآن در زندگی عملی انسان‌ها رویکرد مهم در راستای گفتمان "زندگی با آیه ها" است.

مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: بمنظور اجرای طرح "زندگی با آیه ها" در مناطق مختلف استان، هماهنگی با روسای شهرستان‌ها جهت تبلیغات محیطی و نصب بنر در معابر و میادین اصلی شهر انجام شده است.

دژبانی افزود: گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قران کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتار‌های عملی در بین تمامی اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان از نتایح اجرای طرح "زندگی با آیه ها" در استان اردبیل است.

وی از استقبال ۱۵ هزار و ۱۹۲ نفر در مسابقه "زندگی با آیه ها" در استان اردبیل خبر داد. افزود: در طول ماه رمضان تمامی پیام‌ها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی همراه با هشتک‌های ماه امید به خدا، فرصت رمضان و زندگی با آیه‌ها ارسال می‌شود.

علی دژبانی گفت: در طول ماه رمضان ۳۰ آیه منتخب در قالب مسابقه روزانه تنظیم و در بین اقشار متخلف مردم توزیع شد که از بین پاسخ‌های صحیح، از ۱۸۰ نفر از برندگان این مسابقه طی مراسمی پس از ماه رمضان با اهدای هدایایی بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال، تجلیل خواهد شد.

مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نحوه شرکت در پویش "زندگی با آیه ها" اشاره کرد و افزود: مردم استان اردبیل می‌توانند برای پیوستن به پویش "زندگی با آیه ها"، عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۴۳ ارسال کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار