کد خبر: ۱۴۹۶۱
مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد:

مسابقه «زندگی با آیه ها» با استقبال ۳۱ هزار نفر در اردبیل به ایستگاه پایانی رسید

مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اتمام مسابقه زندگی با آیه‌ها در اردبیل خبر داد و گفت: مسابقه «زندگی با آیه ها»  در طی ۳۰ روز ماه رمضان با استقبال ۳۱ نفر در اردبیل برگزار شد.
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱
مسابقه «زندگی با آیه ها» با استقبال ۳۱ هزار نفر در اردبیل به ایستگاه پایانی رسیدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی دژبانی در مصاحبه‌ای با تبریک عید فطر، گفتمان سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قران کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتار‌های عملی را از اهداف مسابقه «زندگی با آیه ها» در اردبیل عنوان کرد و افزود: مسابقه زندگی با آیه‌ها با استقبال ۳۱ هزار نفر در مدت ۳۰ روز اجرا و در عید فطر به اتمام رسید.


وی با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان در حوزه رسانه، اجرای پویش "زندگی با آیه ها" را محور اصلی فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف اصلی طرح ملی "زندگی با آیه ها" است.

مسئول امور رسانه تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: کاربردی کردن مفاهیم متعالی قرآن در زندگی عملی  در بین تمامی اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان رویکرد مهم در راستای گفتمان "زندگی با آیه ها" و از نتایح اجرای این طرح در استان اردبیل بود.

وی به اهمیت اجرای «طرح ملی مسطورا» در بین اقشار مختلف مردم اشاره کرد و افزود: علاوه بر مسابقه «زندگی با آیه ها» حفظ، مفاهیم و درک معانی آیات منتخب در «طرح ملی مسطورا» با محتوا و منابع واحد که توسط اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل طراحی شده، توسط مربیان قرآن آموزش داده شد.

دژبانی افزود: از بین شرکت کنندگانی که پاسخ صحیح ارسال کردند، تعداد ۱۸۰ نفر به قید قرعه انتخاب و طی مراسمی در روز‌های آتی با اهدای هدایایی بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردبیل تجلیل خواهد شد.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار