کد خبر: ۱۵۰۳۶
توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران انجام شد؛

تجلیل از خانواده شهید محسن حسین نیا

حجت الاسلام شریف تبار با حضور در منزل شهید محسن حسین نیا از خانواده این شهید امنیت تجلیل به عمل آورد.
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

تجلیل مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید محسن حسین نیا

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام شریف تبار عصر روز گذشته با حضور در منزل پدری شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا در رستای روشندان بهنمیر ، ضمن عرض تبریک و تسلیت از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آورد .

در این دیدار ، حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به فداکاری شهدای امنیت در حفظ حریم جمهوری اسلامی ایران ، بیان داشت : فداکاری شهید محسن حسین نیا و همرزمان شهیدش در دفاع از حریم امنیت ملت ایران اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی باقی خواهند ماند .

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار جزو مداحان اهل بیت علیهم السلام نیز بوده است ، افزود : افتخار خادمی و مداحی اهل بیت ، مدال افتخار باارزشی  است که نصیب این شهید عزیز شد و سالها نوای باصفایش در این دیار طنین انداز است .

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران ادامه داد : حضور چندین ساله این شهید در مناطق پرخطر و اصرار ایشان برای ادامه ی خدمت در راه مبارزه با اشرار و گروه های مخل امنیت عمومی جامعه ، نشان از حس مسئولیت پذیری ، ایمان راسخ و اخلاص این شهید دارد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اظهار تبریک و تسلیت شهادت این شهید خاطرنشان کرد : تبریک شهادت بواسطه ی آن است که خداوند متعال درجه ی مخلصین درگاهش یعنی شهادت را نصیب ایشان کرده است و تسلیت بخاطر از دست دادن و فقدان سربازی است که سالها مدافع و حافظ امنیت جامعه و همچنین پدری مهربان برای فرزندان و فرزندی شایسته برای والدین و همراه مخلصی برای دوستان بوده است .

حجت الاسلام شریف تبار در ادامه با تقدیم لوحی که پیام حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و تصویر مبارک شهید در آن نقش بسته بود از خانواده این شهید تجلیل کرد .

گفتنی است ،  این دیدار با همراهی حجت الاسلام درخشنده معاون فرهنگی و تبلیغ ، علی اکبر کردی معاون اداری و مالی و حجت الاسلام محدپور رییس اداره تبلیغات اسلامی بابلسر و جمعی ار کارشناسان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد

ارسال نظر