کد خبر: ۱۵۰۷۵
سوره مهر | «پسر نخل‌های پری‌برگ» با روایتی تازه از دفاع مقدس به بازار آمد

خاطرات نوزادی که موشک، خانواده‌اش را گرفت

«پسر نخل‌های پری‌برگ» بر اساس خاطرات مجید مصطفایی به قلم حسین قربان‌زاده در انتشارات سوره‌مهر منتشر شد.
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کتاب «پسر نخل‌های پری‌برگ»، روایتی است از زندگی پر کشمکش و درگیری مجید مصطفایی، زمانی که نوزادی یک روزه بود و زیر موشک باران دزفول تمام خانواده‌اش را از دست داد، اما او که در گهواره بود به خاطر افتادن گهواره روی بدنش، از این حمله موشکی جان سالم به درد برد و به خانواده‌ای اصفهانی تحویل داده شد.

کتاب یک خط سیر جست‌وجو برای هویت‌یابی را دنبال می‌کند. راوی روز‌های سختی را گذرانده، بار‌ها به کنج ناامیدی رانده شده، به هم ریخته، به بن‌بست رسیده، ولی با یک بهانه و تلنگر تازه شمع امید در دلش روشن شده است و از جایی که احتمال موفقیت کم بوده، دوباره شروع کرده است.

حسین قربان زاده در «پسر نخل‌های پری‌برگ» سعی کرده است اثری خلق کند با محوریت تلاش برای کامیابی با نیم نگاهی به انفجار‌های مهیب بمب و موشک.

نویسنده در بخشی از صحبت‌هایش درباره کتاب می‌گوید: «جنگ سال‌هاست تمام شده، اما اگر خوب گوش بدهیم صدای انفجار‌های پس از آن هنوز بلند است. بوی باروت هنوز به مشام می‌رسد تا نشان دهد هیچ جنگی در هیچ نقطه جهان تمام نمی‌شود. دست‌کم برای چند نسل. جنگ هنوز ادامه دارد هرچند گلوله‌ای شلیک نشود و سربازی پشت خاکریزی نباشد.»

«پسر نخل‌های پری‌برگ» با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه و با قیمت ۱۴۰ هزار تومان در بازار کتاب موجود است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار