کد خبر: ۱۵۰۹۷
۲۹ فروردین | رئیس سازمان تبلیغات در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی

هنرمند مردمی از دل مردم مجاهد برمی‌خیزد

رئیس سازمان تبلیغات در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: هنرمند مردمی از دل مردم مجاهد و قیام کرده برخاسته است و هنر که در مکتب حضرت روح الله (ره) با حقیقت نسبت دارد، فقط راوی معرفت و عدالت و معنویت و شجاعت و فتح و ظفر و حق نیست؛ بلکه داعی قیام جهاد و خیر است و با این حقیقت نسبت دارد.
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: خون پاک صد‌ها هنرمند فرزانه در جبهه‌های عشق و شرف و عزت، سرمایه هنر انقلاب است.

وی افزود: از نظر مرحوم امام (ره) علاوه بر جهاد مجاهدین و رزمندگان كه مشام طالبان جمال حق را معطر می‌کند، روايت آن نيز اهميت دارد؛ اینجا سرزمینی است که مردمانش اهل قیام و جهاداند و این قوم قیام کرده، روایت هنری می‌خواهند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: هنرمندانی که روایت فتح و قیام و جهاد این قوم و تک تک مجاهدین را وجهه هنر خود قرار داده‌اند، امشب در این مراسم جمع شده‌اند.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به روایت مجاهدت‌های مرحوم سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشکده رویان عنوان کرد: مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در کتاب داستان رویان، به خدای علی و عظیم سوگند می‌خورد که مدیرعامل رویان خود خدا است و ما كارگر هستیم.

وی هنرمند مجاهد را مردمی شمرد و اظهار کرد: هنرمند مردمی از دل مردم مجاهد و قیام کرده برخاسته است و هنر که در مکتب حضرت روح الله با حقیقت نسبت دارد، فقط راوی معرفت و عدالت و معنویت و شجاعت و فتح و ظفر و حق نیست؛ بلکه داعی قیام جهاد و خیر است و با این حقیقت نسبت دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان گفت: خوشحالم هنرمندانی داریم که با حقیقت نسبت دارند و قیام کرده‌اند و هنرمندانه به حق و حقیقت و قیام و جهاد دعوت می‌کنند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار