کد خبر: ۱۵۱۰۶
حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها | علاقمندان شرکت در مسابقه تا ۷ اردیبهشت فرصت دارند

آزمون نهایی پویش «زندگی با آیه‌ها» تمدید شد

آزمون نهایی «پویش زندگی با آیه‌ها» که با هدف گفتمان‌سازی مفاهیم قرآنی از ماه مبارک رمضان آغاز شد تا ۷ اردیبهشت تمدید شد.
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آزمون نهایی پویش ملی «زندگی با آیه‌ها» با اعطای گواهی معتبر حفظ و اهدای جوایز نفیس تا ۷ اردیبهشت تمدید شد.این آزمون ۲۰ دقیقه زمان دارد و شامل ۳۰ سوال از حفظ و ترجمه آیات منتخبی است که در طرح ویژه‌ ماه مبارک رمضانِ پویش ملی زندگی با آیه‌ها، در اختیار مخاطبان و علاقمندان قرار گرفت.

هر داوطلب ۵بار فرصت شرکت در این آزمون را دارد و در صورتی که بتواند به حداقل ۲۰سوال پاسخ صحیح دهد، گواهی قبولی این طرح از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به داوطلبین تعلق پیدا می‌کند و در قرعه‌کشی ۱۵۰ جایزه نفیس شرکت خواهد کرد. ۳۵ کمک هزینه سفر زیارتی عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس، لپ‌تاپ، تبلت، گوشی همراه، اسکوتربرقی، دوربین عکاسی چاپ فوری، کوادکوپتر، ساعت هوشمند، هندزفری بلوتوثی، پاوربانک، فلش و جایزه نقدی متعدد از هدایای نفیس این آزمون خواهد بود.

برای مشاهده منبع آزمون، به لینک زیر مراجعه https://zendegibaayeha.ir/ayeha/ کنید و برای شرکت در آزمون به آدرس https://s100.30ayeh.com/profile.php مراجعه نمایید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار