کد خبر: ۱۵۱۲۰
حرکت هم افزای ملی زندگی با آیه‌ها | دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی خبر داد

آغاز دور جدید «پویش زندگی با آیه‌ها» از تابستان

حجت‌الاسلام مصطفی حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی گفت: جلسات آسیب‌شناسی طرح زندگی با آیه‌ها طی روزهای آینده در سطوح مختلف برگزار می‌شود، و همچنین گام جدید این طرح در تابستان نیز ادامه دارد.
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با حضور در برنامه افق رادیو قرآن از ادامه‌دار بودن طرح زندگی با آیه‌ها درتابستان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی حسینی دربرنامه افق رادیو قرآن ضمن بیان جزئیاتی از طرح زندگی با آیه‌ها که در ایام ماه مبارک رمضان اجرا شد، گفت: جلسات آسیب‌شناسی این طرح طی روزهای آینده در سطوح مختلف برگزار می‌شود، همچنین تا رمضان آینده در مقاطعی همچون تابستان، اربعین و... دوره‌‌های جدید این طرح اجرا خواهد شد.

حسینی درباره جزئیات جلسات کارشناسانه برای ادامه این طرح توضیح داد: با اینکه همه معترف به قصور و نواقص هستیم و اینگونه نبود که همه اتفاقات در این طرح رخ داده باشد، اما همین که توانسته است ماه رمضان متفاوتی را رقم بزند و مقام معظم رهبری را خشنود کند، نشان می‌دهد در مسیر درستی است و توقع برای سال‌های آینده را خیلی بالا برده است. برای محافظت از این دستاورد و آنچه در این ماه به دست آمد، بدون هیچ فوت وقتی از همین الان و در همین ایام ماه شوال جلسات و فعالیت‌های آسیب‌شناسانه برنامه‌‌ریزی شده است. از هفته آینده نشست‌های متعددی با حضور کارشناسان خواهیم داشت تا مشخص شود دستگاه‌ها در آینده به چه نحوی مشارکت داشته باشند.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به اینکه برای تثبیت این فضا باید یک فضای تنفسی داشته باشیم و بعد کار را ادامه دهیم، گفت: امیدوارم بتوانیم در تابستان امسال مرحله جدید کار را به صورت جدی انجام دهیم و در سه یا چهار مقطع مناسبتی که تا رمضان آینده وجود دارد، این طرح را ادامه دهیم.

وی یاد آور شد: در آستانه ماه مبارک رمضان نزدیک به ۴۰ دستگاه در جلسات شرکت و برای مشارکت در طرح اعلام حضور کردند، در این جلسات برخی از دستگاه‌ها بیشتر و برخی کمتر حضور داشتند. وقتی مجموعه‌ها با هم اتصال پیدا می‌کنند تا یک کار را به انجام برسانند، همین امر می‌تواند موج و جریان ایجاد کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار