کد خبر: ۱۵۱۳۴
خانه قرآن هدایت صائین‌قلعه برگزار می‌کند؛

جشنواره فرهنگی و هنری «ایران قهرمان»

جشنواره فرهنگی و هنری «ایران قهرمان» به همت خانه قرآن و عترت هدایت شهر صائین‌قلعه به‌مناسبت اجرای عملیات خیره‌کننده و غرورآفرین «وعده صادق» برگزار می‌شود.
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمد مهزیار زرینه مدیر خانه قرآن هدایت گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «ایران قهرمان» به همت خانه قرآن و عترت هدایت شهر صائین‌قلعه به‌مناسبت اجرای عملیات خیره‌کننده و غرورآفرین «وعده صادق» برگزار می‌شود.

زرینه افزود: این جشنواره با رویکرد هنر خلاق، وحدت‌بخش و امیدآفرین برگزار می‌شود و توجه به نکات ذیل ضروری است: از ارسال عکس‌های یادگاری، بی‌کیفیت و غیر همسو با عناوین اعلام شده، جداً خودداری شود، ارسال عکس توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله اعلام مالکیت عکس است. در صورت اثبات عدم صحت این موضوع، شرکت‌کننده موردنظر از مراحل جشنواره حذف خواهد شد، برگزارکننده مجاز است آثار منتخب را به هر شیوه‌ای که صلاح بداند در نقاط مختلف اعم از داخل و خارج شهر به نمایش گذاشته و یا به روش‌هایی مانند: کتاب، مجله تصویری، برنامه تلویزیونی، روزنامه و … با ذکر نام عکاس منتشر سازد، در خصوص موارد پیش‌بینی نشده، دبیرخانه مجاز به تصمیم‌گیری‌های لازم است. ارسال عکس‌ها توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله قبول مقررات است.

مدیر خانه قرآن هدایت تاکید کرد: بخش‌های جشنواره شامل: نقاشی، خوشنویسی، شعر، داستان کوتاه، مقاله، عکس، طراحی پوستر، سرود، قصه‌گویی، ذکر خاطرات شهدا، دل‌نوشته و سایر موضوعات مرتبط با ایثار و شهادت، عملیات وعده صادق، اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، رشادت‌های ارتش و سپاه، عملیات طوفان‌الاقصی، عملیات طوفان‌الاحرار، قدس، جبهه مقاومت، امداد‌های الهی، دفاع از وطن، کمک به مظلوم، مبارزه با ظالم، مجاهدت مسلمانان و جنایت‌های اسرائیل و آمریکا می‌باشد، لازم به‌ذکر است شرکت در این جشنواره برای همه هنرمندان و علاقه‌مندان آزاد می‌باشد و محدودیت سنی ندارد و بعد از بررسی آثار و اعلام نظر هیئت داوران، به پنج نفر برتر از طرف خانه قرآن و عترت هدایت صائین‌قلعه، لوح تقدیر و جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. به پنج اثر بعدی که با تشخیص هیئت محترم داوران شایسته تقدیر باشند نیز هدایایی تقدیم خواهد شد.

زرینه در پایان افزود: مهلت ارسال و پذیرش آثار: یکم تا سی ویکم اردیبهشت ماه سالجاری بوده و شرکت کنندگان جهت شرکت در مسابقه نام، نام‌خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، محل سکونت و شماره تماس خود را همراه آثار، به شماره ۰۹۱۹۲۷۸۱۱۷۲ (دبیرخانه مسابقه/جشنواره) از طریق پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند. جلسات داوری آثار و مراسم اهدای جوایز و تقدیر از برگزیدگان، خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار