کد خبر: ۱۵۲۶۵
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام خبر داد:

دوره آموزشی "ماه" در استان ایلام برگزار خواهد شد

حجت الاسلام رئیسی در جلسه هم اندیشی واحد‌های معاونت فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری دوره‌های آموزشی موسوم به ماه (توانمند سازی هیئات مذهبی) خبر داد.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

دوره آموزشیبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه هم اندیشی واحد‌های معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد. حجت الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام جهت استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، و در جهت ارتقاء سطح کیفی مهارت‌های مورد نیاز جامعه هدف خود، برنامه‌هایی را طراحی و در دست اقدام دارد.

وی افزود: اینکه صرفا در انتظار برنامه‌های ابلاغی از طرف مرکز باشیم، مورد قبول نیست و ما بعنوان کارکنان یک سازمان فرهنگی دغدغه انجام امور غیر ابلاغی و نوآورانه را داریم و ان شاءالله این رویه را امسال بیش از سال‌های گذشته در پیش خواهیم گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام خاطر نشان کرد: با جلساتی که در ستاد برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) گرفته شده است، ما امسال هم شاهد برپایی دسته‌های عزاداری در نقاط مختلف استان از دور افتاده‌ترین روستا‌ها تا مراکز شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت و فرزند آوری، از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی تربیت کنشگر جمعیت خبر داد و افزود: خوشبختانه سال گذشته با استفاده از اساتید مجرب در حوزه جمعیت موفق شدیم تعداد ۲۰۰ نفر را در این زمینه آموزش داده، که از بین این افراد حدود ۴۰ نفر موفق شدند که دوره‌های برگزار شده را با موفقیت به پایان برسانند، ان شاء الله سال ۱۴۰۳ دوره‌های تکمیلی را جهت بهره مندی افراد منتخب، برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر