کد خبر: ۱۵۶۰۷
مدیر مرکز رسانه ماهور خبر داد

جشن ۱۲ هزار نفری خانواده‌های اراکی در مصلی بیت المقدس

حضور پر شور خانواده‌های اراکی در جشن بزرگ روز دختر و دهه کرامت نشان از قدرت رسانه و ظرفیت عظیم مرکز رسانه ماهور است.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، هادی ساجدی‌فر، مدیر مرکز رسانه ماهور با اشاره به جشن با شکوه «مثل ستاره»، آن را رویدادی بزرگ در حوزه رسانه خواند و گفت: با توجه به سیاست گذاری صورت گرفته در حوزه عملیات های رسانه ای، برنامه‌ریزی لازم درخصوص برگزاری رویدادهای رسانه ای فاخر در سطح استان همزمان با افتتاح مرکز رسانه ماهور از آذر ماه آغاز شد که برای اولین بار رویداد قرآنی محفل با حضور ۱۲ هزار نفر از شهروان اراکی در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد که می توان از آن به عنوان معجزه قرآنی یاد کرد.

ساجدی‌فر افزود: پس از با توجه به اهمیت جایگاه دختران در جامعه امروزی ، به همت مرکز رسانه ماهور برنامه ریزی لازم جهت برگزاری یک رویداد رسانه ای نو و جشنی متفاوت در اراک کلید خورد که پس از پیگیری‌های لازم و برگزاری جلسات منظم با دستگاه های ذی ربط جشن بزرگ دخترانه با عنوان «مثل ستاره» با حضور بی نظیر مردم اراک و همچنین هنرمندان محبوب کشوری و با اجرای حامد سلطانی و حاج عبدالرضا هلالی، سارا روستاپور و .... نیز در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار و از شبکه های ملی به صورت زنده پخش شد.

لازم به ذکر است این جشن با حضور ۱۵ هزار نفری مردم و با محوریت دهه‌ی کرامت و با حضور مواکب پذیرایی و غرفه های شاد کودکانه برگزار شد.

تعداد بازدید : 10
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار