کد خبر: ۱۵۲۷۱
فرماندار شهرستان بدره:

طرح زندگی با آیه‌ها بصورت منظم و تاثیر گذار برگزار شد

فرماندار بدره در جلسه با مسئول و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، از برنامه ریزی و فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و بویژه اجرای خوب طرح زندگی با آیه‌ها در سطح شهرستان تقدیر کرد.
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹

طرح زندگی با آیه ها بصورت منظم و تاثیر گذار برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سلطانعلی ناظری رئیس، و میثم کهزادی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با حضور در محل دفترفرماندار شهرستان بدره، با دکتر یاسرعلیزاده فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند، در این دیدار حجت الاسلام ناظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی گزارشی از اقدمات و برنامه های فرهنگی، تبلیغی و قرآنی را بیان کرد.

وی در ادامه گفت: در شهرستان بدره با حضور مبلغین، هیئات مذهبی، مداحان و بانوان فرهیخته مراسمات و برنامه های مختلفی در ایام مختلف برگزار می گردد، از جمله مهمترین برنامه هایی که  با بیشترین میزان مشارکت در در ابتدای سال ۱۴۰۳ انجام شد، طرح قرآنی زندگی با آیه ها بود که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در ادامه دکتر علیزاده فرماندار بدره ضمن تشکر از فعالیت های موثر اداره تبلیغات اسلامی در راستای برنامه های مختلف فرهنگی،تبلیغی،انقلابی در طول سال بویژه از برنامه ریزی و اجرای بسیارخوب طرح قرآنی زندگی با آیه ها در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال نظر