کد خبر: ۱۵۷۱۵
علمای اهل سنت استان کردستان:

مردم و علمای کردستان هیچگاه خدمات ماندگار شهید حجت الاسلام رئیسی را فراموش نمی‌کنند

علمای استان کردستان عنوان کردند که مردم فهیم استان کردستان هیچگاه یاد و خاطره شهید حجت الاسلام رئیسی را از یاد نخواهند برد.
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰

مردم و علمای کردستان هیچگاه خدمات ماندگار شهید حجت الاسلام رئیسی را فراموش نمی کنند

به گزارش روابط عموم سازمان تبلیغات اسلامی، ماموستا ایوب احمدپورمدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با تسلیت شهادت سید محرومان شهید حجت الاسلام رئیسی و وزیر امور خارجه کشورمان، استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه آذربایجان شرقی و هیئت همراه در سانحه هوایی بالگرد حامل این شهیدان بزرگوار اظهار داشت: شهادت حجت الاسلام رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی دل هر آزادمرد و مؤمنی که دل در گرو میهن عزیز ایران اسلامی دارد را متألم ساخت. 

وی در ادامه گفت: ایشان به حق رئیس جمهوری مردمی، عدالت پیشه، خدمتگزاری صادق و دردمند بود که همیشه یار و یاور محرومان و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبود و در این راه جان عزیز خود را فدا کرد.

ماموستا احمدپور بیان داشت: شهید حجت الاسلام رئیسی با داشتن روحیه جهادی و انقلابی که داشت خود را رئیس جمهور همه اقوام و مذاهب ایرانی می دانست و این خصیصه مبارک را در تمام حیات مدیریتی این شهید به وضوح مشهود بود و از هیچ خدمتی به احاد ملت شریف ایران فرو گذار نبود.
راهش پر رهرو باد.

مردم و علمای کردستان هیچگاه خدمات ماندگار شهید حجت الاسلام رئیسی را فراموش نمی کنند

مردم و علمای کردستان هیچگاه خدمات ماندگار شهید آیت الله رئیسی را فراموش نمی کنند

ماموستا فائق رستمی امام جمعه سنندج با اشاره به آیه مبارکه مِنَ المُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا؛ اظهار داشت:  با عرض تسلیت ضایعه جانکاه سانحه جانسوز بالگرد، شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم و‌ مغتنم شهید رییسی و همراهانش دکتر حسین امیر عبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را حضور رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران عزیز خاصتا مردم نجیب استان کردستان تسلیت عرض گفته و از درگاه خداوند متعال رضوان وحشر با اولیای الهی را برای آن مجاهدین انقلابی و خستگی ناپذیر و خادم ملت مسئلت می نمایم.
امام جمعه سنندج با بیان اینکه چه خوب مزد خدماتشان را گرفتند، شهادت درخدمت مبارکتان باد؛ عنوان کرد: قطعأ مردم فهیم وهمه علمای معزز کردستان هیچگاه خدمات ماندگار و دلسوزانه این بزرگ مرد را که خدمت با تاسی به روحیه جهادی برای آبادانی این استان بود از یادها فراموش نخواهند کرد.

مردم و علمای کردستان هیچگاه خدمات ماندگار شهید حجت الاسلام رئیسی را فراموش نمی کنند

خدمات شهید حجت الاسلام رئیسی به محرومان و مناطق دور افتاده ملموس است

ماموستا محمود ابن خیاط  با تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا علیه السلام و شهید سید محرومان و مستضعفان شهید رئیسی و وزیر امور خارجه دکتر امیر عبداللهیان و استاندار آذربایجان شرقی و نماینده مردم آذربایجان شرقی در خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان تبریز که در سانحه هوایی هلی کوپتر در منطقه ورزقان به شهادت رسیدند ، اظهار داشت: خبر ناگوار و ناراحت کننده شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان به همراه هیئت همراه همواره ما را متاثر و داغدار کرد .

وی در ادامه گفت: بدون شک شهید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دیروز در حین انجام وظیفه و خدمت به محرومان در مناطق محروم از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نبودند و تا آخرین نفس های خود برای خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران در تکاپو و تلاش بودند و به محرومان و مناطق محروم خدمت رسانی می کردند و دیروز هم در حین انجام رسالت و وظیفه خود به همراه هیئت دولت و استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه شهرستان تبریز دچار این سانحه تلخ و دلخراش و ناگوار شدند و نهایتا جان عزیز خود را در راه خدمت رسانی به مردم از دست دادند و شربت شهادت را نوشیدند.

ماموستا ابن خیاط تصریح کرد: بنده هم به عنوان امام جمعه شهرستان سقز و عالم اهل سنت این ضایعه جانکاه را محضر مقام معظم رهبری و خانواده های این شهیدان بزرگوار و بازماندگان و ملت بزرگ ایران و ملت شریف کردستان تسلیت و تعزیت عرض می کنم اما به جز صبر و شکیبایی در برابر مشیت الهی و تقدیر خداوند چاره ای نیست و انشالله جایگاه این شهیدان و سید راه خدمت و خادم الرضا علیه السلام شهید آیت الله رئیسی و وزیر امور خارجه ایران و هیئت همراه بهشت برین باشد. انشالله.

مردم و علمای کردستان هیچگاه خدمات ماندگار شهید حجت الاسلام رئیسی را فراموش نمی کنند

شهید آیت الله رئیسی در خدمت، همطراز شهید رجایی در دوران اول انقلاب بودند

ماموستا امجد محمودی سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شهرستان مریوان در پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب کشورمان به همراه چند تن دیگر از همراهانشان در سانحه هوایی هلی کوپتر در حین انجام وظیفه در منطقه ورزقان شهرستان تبریز در استان آذربایجان شرقی را تسلیت و تعزیت گفت و اظهار داشت: انا لله و انا الیه راجعون؛ حادثه غم انگیز سقوط،بالگرد حامل ریاست محترم جمهور و همراهان و به شهادت رسیدن آن عزیزان موجب تاسف و تالم این جانب گردید بی شک رئیس جمهور همطراز شهید رجایی در ساده زیستی و تواضع و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید و وجود ایشان به عنوان رئیس جمهور یک غنیمت بود و آنچه در توان داشت در راه خدمت به همه ملت ایران در میدان عملیاتی نمود .

وی گفت: رئیس محبوب و مردمی کشورمان در سفرهای استانی بعضا دو بار به استان‌ها سفر داشتند تا از نزدیک شاهد وضعیت و معیشت مردم باشد و به جرات می توان گفت جز شهید رجایی هیچ رئیس جمهوری در طول دوران انقلاب اسلامی به اندازه ایشان مردمی نبوده است.

ماموستا محمودی در پایان افزود: اینجانب به عنوان ماموستا و مدرس علوم دینی و عالم اهل سنت در شهرستان مرزي مریوان ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده محترم و بازماندگان ایشان اجر جزیل را از ذات احدیت مسئلت می نمایم رئیس جمهور محبوب ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی شهادت گوارای وجودتان باد.

مردم و علمای کردستان هیچگاه خدمات ماندگار شهید حجت الاسلام رئیسی را فراموش نمی کنند

شهید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از خدوم ترین رئیس جمهورهای انقلاب اسلامی است

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان با تسلیت و تعزیت سانحه جانکاه و جانسوز هوایی هلی کوپتر حامل رئیس جمهور کشورمان و وزیر امور خارجه ایران به همراه همراهان در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری اظهار داشت: انا لله و انا الیه راجعون؛ شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب کشورمان حجت الاسلام رئیسی و وزیر امور خارجه دکتر حسین امیر عبداللهیان و هیئت همراه را که در راه خدمت به مردم ایران اسلامی به درجه شهادت نائل شدند به خدمت مقام معظم رهبری و خانواده های این شهیدان بزرگوار و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

وی گفت: حضرت حجت الاسلام رییسی یکی از مسئولین خدوم و دلسوز نظام مقدس اسلامی بود که در طول تصدی مقام ریاست جمهوری به بسیاری از استان‌ها و مخصوصا استان کردستان سفر کردند و ما شاهد تحول و پیشرفت بسیاری در دولت آقای رئیسی در استان کردستان بدون شک شاهد بودیم .

ماموستا محمدی بیان داشت: شهید حجت الاسلام ابراهیم رئیسی یکی از شخصیت های تراز اول و یکی از خادمان بی ادعای ملت و در مسیر خدمت به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و همچنین پایبندی به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند و الحق و والانصاف یکی از مردمی ترین رئیس جمهور هایی بودند که ما در طول انقلاب اسلامی ایران در طول استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران دیدیم.

امام جمعه شهرستان دهگلان افزود: این شخصیت بزرگوار و دولت کریمه این شهید والامقام در خدمت رسانی به محرومین در خدمت به مردم از هیج تلاش و کوششی فرو گذار نکردند و همین سفری که رئیس جمهور کشورمان اخیرا داشتند که به خاطر خدمت به مردم محروم مناطق مرزی بود نشانگر خدمت و اخلاص این شهید بزرگوار است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار