کد خبر: ۱۵۲۷۳
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بدره خبر داد:

برگزاری طرح "فلاح" و "گفتمان‌های دینی" در مساجد و محلات شهرستان بدره

در جلسه‌ای که در محل اداره تبلیغات اسلامی بدره برگزار شد، ادارات تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهمنامه فرهنگی امضاء کردند.
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴

برگزاری طرحبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در جلسه‌ای که در محل اداره تبلیغات اسلامی بدره برگزار شد، ادارات تبلیغات اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهمنامه فرهنگی امضاء کردند.

حجت الاسلام سلطانعلی ناظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی بدره در خصوص امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان و اداره تبلیغات اسلامی بدره گفت: این تفاهم نامه همکاری، درخصوص شناسایی خیرین برای کمک به محرومان و نیازمندان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، کمک در جمع آوری زکات و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و و اوقات فراغت با استفاده از ظرفیت روحانیون و فعالان فرهنگی می‌باشد.

وی در ادامه افزود: از دیگر مفاد این تفاهم نامه برگزاری طرح فلاح و گفتمان‌های دینی در مساجد و محلات، اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی در بستر فضای مجازی و حضوری، کمک‌های مومنانه و سرکشی از خانواده‌های نیازمند و مشاوره خانواده‌های تحت حمایت می‌باشد.

محمدجواد پیری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری شهرستان در مساجد مستقر هستند وبا استفاده از ظرفیت روحانیون در روستا‌ها در زمینه جمع آوری زکات و همچنین شناسایی و پیگیری مشکلات محرومان تاکنون قدم‌های خوبی برداشته شده است.

پیری ضمن تشکر از هیئت‌های مذهبی به دلیل خدمات آن‌ها در بحث کمک‌های مومنانه به مردم، افزود: مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در توزیع و طبخ غذای گرم، در مناسبت‌های مختلف در طول سال کمک‌های فراوانی داشتند.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار