کد خبر: ۱۵۳۰۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره:

امام جعفر صادق(ع) الگوی اخلاقی برای تمام مسلمین است

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره گفت: ۲۵ شوال مصادف با شهادت امام صادق علیه‌السلام است که در زمینه فضایل و مکارم اخلاقی این امام روایات بسیار زیادی نقل شده است
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، فرشید ملکی در گفتگویی ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) افزود: ۲۵ شوال مصادف با شهادت امام صادق علیه‌السلام است که در زمینه فضایل و مکارم اخلاقی امام جعفر صادق علیه السلام روایات  بسیار زیادی نقل شده است.

وی گفت: آن حضرت با رفتار کریمانه و خلق و خوی الهی خود بسیاری از افراد را به راه صحیح هدایت فرمود، به گونه‌ای که پیروان دیگر مکاتب و ادیان نیز زبان به مدح آن حضرت گشوده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره گفت:  امام جعفر صادق (ع) با عدالت و انصاف در رفتار و برخورد با مردم شناخته شده است. او همواره به حفظ حقوق دیگران و رعایت اصول عدالت متعهد بوده است.

ملکی با اشاره به علم بی پایان و کلاس‌های علمی متعدد این امام همام گفت: امام صادق د با تربیت هزاران نفر در زمینه‌های مختلف علمی و دینی توانست انقلابی بزرگ در حوزه دانش و علم آموزی را رقم بزند که درطول دوره آن زمان بی نظیر بود است.  

وی با اشاره به برنامه‌های شهرستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق گفت: مراسمات عزاداری در شب شهادت در مساجد و هیات‌ها دایر بوده و در روز شهادت شنبه ۱۵ اردیبهشت حرکت دسته عزاداری از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

ارسال نظر