کد خبر: ۱۵۳۴۸
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

محمد قدوسی زاده:۱۱۳ بانوی گلستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم شرکت کردند

اولین مرحله از نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کشور برگزار شد که از ۲۶۱ گلستانی شرکت‌کننده در این آزمون، تعداد ۱۱۳ نفر بانو بودند.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

محمد قدوسی زاده:۱۱۳ بانوی گلستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم شرکت کردندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  اولین مرحله از نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کشور برگزار شد که از ۲۶۱ گلستانی شرکت‌کننده در این آزمون، تعداد ۱۱۳ نفر بانو بودند.

محمد قدوسی‌زاده،  رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در حاشیه برگزاری اولین مرحله از نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم  در مدرسه شهید اسدی گنبدکاووس اظهارکرد: نخستین مرحله نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم همزمان با ۳۱ استان کشور در دو حوزه گنبدکاووس و گرگان در گلستان در حال برگزاری است.

وی تصریح‌کرد: این آزمون جزو معتبرترین و تخصصی‌ترین آزمون‌های حفظ قرآن‌کریم در کشور مصوب جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی است و افرادی که در این آزمون حائز رتبه قبولی شوند از مزایای درجه هنری، استخدامی و معافیت تحصیلی برخوردار خواهندشد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پذیرفته‌شدگان در آزمون مدرک معادل، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را دریافت می‌کنند. وی ادامه داد: تعداد ۲۶۱ نفر از حفاظ قرآن‌کریم استان گلستان در سه بخش حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن‌کریم در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس شرکت کردند که از این تعداد ۱۱۳ نفر بانو و ۱۴۸ نفر آقا هستند.

قدوسی‌زاده گفت: از ۲۶۱ نفر شرکت کننده تعداد ۱۰۰ نفر از حوزه گرگان و ۱۶۱ نفر از حوزه گنبدکاووس شرکت کردند.

وی بیان‌کرد: نتایج این آزمون در تیرماه امسال اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار