کد خبر: ۱۵۳۵۸
مدیرکل استان کرمان خبر داد:

مرحله اول پویش زندگی با آیه‌ها به ایستگاه آخر رسید

حجت الاسلام شهابی گفت: مرحله اول پویش زندگی با آیه‌ها به ایستگاه آخر رسید و ۱۵ هزار نفر، حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب شدند.
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

مرحله اول پویش زندگی با آیه‌ها به ایستگاه آخر رسیدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام شهابی از پایان مرحله اول پویش قرآنی زندگی با آیه‌ها خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف ترویج زندگی با قرآن در ابتدای ماه مبارک رمضان شروع به کار کرده، افزود: با پایان مرحله اول این پویش و ارزیابی نهایی، باید تصدیق کرد که این طرح مورد استقبال کرمانی‌ها قرار گرفت.

شهابی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان که آزمون به صورت روزانه برگزار می‌شد، روزانه و به طور میانگین ۵ تا ۶ هزار نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کردند، که جمعا در این طرح ۲۰۵ هزار پیامک از ۶۲ هزار شماره دریافت شد.

وی در ادامه اذعان داشت که یکی از اهداف طرح زندگی با آیه‌ها، حفظ آیه‌های منتخب قرآن توسط شرکت کنندگان بود، که قریب به ۱۵ هزار نفر موفق شدند ۳۰ آیه منتخب را حفظ نمایند.

حجت‌الاسلام شهابی گفت: این پویش، طرحی سه ساله بوده و هدف بلند مدت آن این است که مخاطبین، ۱۵۰ تا ۲۰۰ آیه قرآنی که در فرآیندی پژوهشی توسط نخبگان انتخاب شده را مورد تدبر قرار داده و حفظ کنند، و در نهایت این آیات به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شده و مردم با آن زندگی کنند.

وی اظهار کرد: مراسم اختتامیه و قرعه کشی مرحله اول زندگی با آیه‌ها در روز‌های آتی و با اطلاع‌رسانی از کانال ایتای طرح زندگی با آیه‌های کرمان برگزار خواهد شد و جوایز نفرات برتر این مرحله در همان مراسم اهداء می‌گردد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار