کد خبر: ۱۵۳۷۲
مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت | همزمان با روز دختر پخش شد

«جشن فرشته‌ها ۲» روی آنتن شبکه نهال

برنامه «جشن فرشته‌ها ۲» کاری از مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به مناسبت روز ولادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر از قاب شبکه پویا روی آنتن سیما رفت.
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، «جشن فرشته‌ها» با اجرای خاله سارا، پر از قصه، شعر، آهنگ و بازی‌های شاد، از قاب شبکه پویا میزبان خانه‌های شما بود.

مریم صائمی، سردبیر برنامه «جشن فرشته‌ها ۲» با اشاره به سابقه این برنامه، بیان کرد: برنامه «جشن فرشته‌ها» سال گذشته برای اولین بار از شبکه نهال پخش شد و با موضوع مصاحبه دخترخانم‌هایی بود که تازه به سن تکلیف رسیده بودند.

وی ادامه داد: امسال بنابر این شد که برنامه «جشن فرشته‌ها ۲» کمی متنوع‌تر و به اصطلاع رو به جلو باشد.

سردبیر برنامه «جشن فرشته‌ها ۲» با اشاره به روند برنامه گفت: برنامه «جشن فرشته‌ها ۲» یک برنامه گفت‌وگومحور در عین حال بازی‌محور است و در هر قسمت مهمانی دعوت می‌شوند و حول محور تخصص‌شان با مجری گفتگو می‌کنند.

صائمی اذعان کرد: مهمانان‌ها از آرزو‌ها و مسیری که طی کردند برای ما می‌گویند و اگر تجربه معنوی و خاطراتی از جشن تکلیف‌شان دارند، در برنامه با این تجربیات به گفتگو می‌پردازیم.

وی افزود: در ادامه برای مهمانان بازی‌ها و چالش‌هایی انجام در نظر داریم که برای مخاطبان ما که دختر خانم‌های ۹ تا ۱۲ ساله هستند، جذاب باشد.

صائمی با اشاره به اینکه مهمانان برنامه متخصصان در عرصه‌های مختلف هستند، بیان کرد: سوژه‌های ما در این برنامه بانوان متخصص و متعهد هستند؛ در بین مهمانان برنامه بانوان غواص، ورزشکار، هنرمند، پزشک و طیف‌های دیگر از بانوان را دعوت کردیم و متخصص و متعهد بودن در حوزه کاری به عنوان نقطه اشتراک همه این مهمانان است.

وی گفت: اين فصل در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای قرار است از روز ولادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر از قاب شبکه نهال روی آنتن سیما برود.

سردبیر برنامه «جشن فرشته‌ها ۲» در پایان با اشاره به نقش مرکز هنری رسانه‌ای نهضت، بیان گرد: مرکز هنری رسانه‌ای نهضت مشارکت کننده اصلی تولید این برنامه تلویزیونی است و ایده ساخت اولیه برنامه «جشن فرشته‌ها» به عنوان ویژه برنامه‌ای برای دختر خانم‌های که به سن تکلیف رسیده‌اند از طرف مرکز هنری رسانه‌ای نهضت طرح و به اجرا درآمده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار