کد خبر: ۱۵۴۰۰
۱۷ اردیبهشت | به همت حوزه هنری

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی شد

کتاب «رضای انقلاب» با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و و اهالی فرهنگ، ادبیات و رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی رونمایی شد.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیین رونمایی کتاب «رضای انقلاب» خاطرات حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا مطلبی» امام جماعت مسجد ابوذر تهران نوشته حجت‌الاسلام سعید فخرزاده، عصر امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ، ادبیات و رسانه در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد. 

در این مراسم که با شعرخوانی احمدبابایی شاعر اهل‌بیت (ع) آغاز شد، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخن پرداخت و نگاهی بر زندگی مجاهدانه این روحانی عالیقدر داشت.

همچنین حجت‌الاسلام سعید فخرزاده از نگارش کتاب «رضای انقلاب» و خاطراتی گفت که بخش اعظم آن توسط خانواده حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مطلبی مطرح شده است.

گفتنی است در انتهای این برنامه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌السلام والمسلمین رضا مطلبی و نویسنده این اثر حجت‌الاسلام سعید فخرزاده، کتاب «رضای انقلاب» که برگرفته از زندگی او است، رونمایی شد.

ارسال نظر