کد خبر: ۱۵۴۰۲
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس:

پویش هوای دختری در استان فارس به مناسبت روز دختر آغاز شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس از اجرای پویش «هوای دختری» به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر خبر داد.
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس  از اجرای پویش «هوای دختری» به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) خبر داد.

قانع افزود: این پویش  با محوریت روز دختر و با هدف ایجاد نشاط، امید، انگیزش و همدلی در بین دختران نوجوان استان فارس و تقویت روحیه مشارکت اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان، از امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ویژه برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی  تربیتی و هنری در قالب پویش «هوای دختری»، دراستان فارس  اجرا می‌شود.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی در خصوص نحوه این پویش  گفت: پویش هوای دختری به صورت فراخوان  و در قالب‌های: روایت تصویری تجلیل خانواده‌ها از دختران  در روز دختر، خاطره، دلنوشته، شعر، نقاشی، پادکست، عکاسی، فیلم کوتاه و موشن گرافی و برگزاری لیگ بازی هوا خواه «شرکت و رقابت دختران در لیگ بازی‌های فرهنگی تربیتی» برگزار می‌شود.

وی در پایان به جوایز پویش هوای دختری اشاره کرد و گفت: به آثار برتر به قید قرعه به ۲۸ نفر

نفر اول ۵/۰۰۰/۰۰۰تومان
نفر دوم: ۳/۰۰۰/۰۰۰تومان
نفر سوم: ۲/۰۰۰/۰۰۰تومان
نفر چهارم تا بیست و هشتم به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰تومان از هدایایی اهدا خواهد شد.


 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس در پایان تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان دهه کرامت در کانال‌های پویش «هوای دختری» به لینک‌های زیر در پیام رسان‌های ایتا و روبیکا ارسال نمایند.

Eitaa.com/girlishari_fars    
Rubika.ir/girlishari_farsآغاز پویش هوای دختری در استان فارس به مناسبت روز دختر

 

ارسال نظر