کد خبر: ۱۵۴۷۲
مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت | همزمان با ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود؛

جشن بزرگ «مثل ستاره» در حرم مطهر رضوی

مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با مشارکت آستان قدس رضوی، متناسب با فرارسیدن دهه مبارک کرامت، برنامه محوری در حوزه پویش «ایران سرود» با عنوان جشن «مثل ستاره» در حرم رضوی، تدارک دیده است.
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت با مشارکت آستان قدس رضوی طی یک اقدام تازه در راستای پویش ایران حرم است، قصد دارد در پنج روز متوالی منتهی به ولادت امام رضا (ع)، پنج گروه سرود از میان گروه‌های برگزیده مجموعه ایران سرود را که انتخاب شده‌اند، به مشهد مقدس بفرستد.

گروه‌های منتخب سرود از سراسر کشور باید از ۲۶ اردیبهشت، هر روز دو اجرای زنده بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا در صحن‌های حرم مطهر رضوی داشته باشند.

همچنین دوشنبه ۳۱ اردیبهشت مصادف با روز میلاد علی بن موسی الرضا (ع)، قرار است در یک ویژه‌برنامه با اجتماع این گروه‌های سرود، اجرای مشترک ۲۰۰ نفری بعد از نماز مغرب و عشا، همراه با پخش زنده از شبکه‌های تلویزیونی مثل افق، پویا، امید، دو و سه رقم بخورد.

باید توجه داشته باشیم که این سفر زیارتی برای گروه‌های سرود منتخب از سراسر کشور و همچنین فرصت اجرای برنامه زنده توسط این گروه‌ها اقدامی تازه است که با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و آستان قدس رضوی در حال رقم خوردن است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار