کد خبر: ۱۵۵۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

روابط عمومی اساس توسعه ارتباطات در جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روابط عمومی اساس توسعه و لازمه موفقیت در ارتباطات است.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه‌ای با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات، به نقش بی‌بدیل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در پیشبرد اهداف و ارتقای آگاهی و بصیرت در جامعه اشاره و اظهار کرد:  فعالان عرصه روابط عمومی با تعهد و پشتکار خود، نور امید و آگاهی را در دل‌ها روشن نگه می‌دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به نقش آموزش و به روزآمدی مدیران و کارشناسان روابط عمومی در ارتباطات موثر درون سازمانی و برون سازمانی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی حرفه‌ای باید با آموزش مستمربه عنوان کلید توسعه،  نیرو‌هایی به روز و کارآمد در ادارات و مجموعه‌ها باشد.

محتوا بخشی و تقویت رسانه و فضای مجازی راهکار موثر در موفقیت روابط عمومی

حجت الاسلام جعفرزاده تاکید کرد: اگر بخواهیم با عملکرد روابط عمومی بر مخاطبان اثرگذار باشیم، باید با دانش روابط عمومی، تکنیک‌های ارتباط با رسانه ها، روابط عمومی الکترونیک و مخاطب شناسی آشنا باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان استان اردبیل به گسترش فعالیت شبکه‌های اجتماعی در جهان و نقش آنان در شکل گیری افکارعمومی و ورود روابط عمومی‌ها به این عرصه اشاره کرد و افزود: شبکه‌های اجتماعی یا به عبارتی "شکل­ گیری افکارعمومی با یک کلیک" عامل مهم در سهولت گسترش ارتباط موثر ادارات با مردم در شبکه­‌های اجتماعی بوده و روابط عمومی‌ها باید از شبکه‌های اجتماعی متناسب با برنامه‌های خود بهره برداری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل افزد: روابط عمومی تبلیغات اسلامی مسؤولیت مهمی در پیشبرد اهداف متعالی این اداره کل داشته و با  فعالیت شایسته در حوزه ارتباطات، تبیین اهداف سازمانی و تعامل با خبرگزاری‌ها در بین استان‌های برتر کشور قرار داد.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار