کد خبر: ۱۵۶۲۷
مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان:

خانواده قلب تپنده حلال آسیب‌های اجتماعی است

حجت الاسلام محمد نودهی با اشاره به اینکه خانواده قلب تپنده حلال آسیب‌های اجتماعی است، گفت: ممات و حیات اجتماع در گرو ممات و حیات خانواده است.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد نودهی در همایش روز ملی جمعیت که در نمازخانه سپاه برگزار شد، اظهار کرد: خانواده سلول بنیادین اجتماع هستند و به فرموده امام راحل، رهبران امروز جامعه مادران هستند درحقیقت جوهره زن به مادر بودن است.

وی با اشاره به اینکه قلب تپنده حلال آسیب‌های اجتماعی خانواده است، بیان کرد: ممات و حیات اجتماع در گرو حیات و ممات خانواده است و خانواده، محبوب‌ترین سنگ بنای هستی در نزد خداوند است.

مسئول مرکز راهبردی تعالی و خانواده تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه مهمترین مسئله گام دوم انقلاب مسئله خانواده و جوانی جمعیت است، ابراز کرد: سطح پیشانی کشور به سطح دوران نوجوانی آمده است باید روی نوجوانان کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا در مورد تمامی مسائل کشور ابراز امیدواری کردند اما وقتی به مسئله جمعیت رسیدند فرمودند نگرانم و ۴۲ مرتبه در بین جمعیت درباره مسئله جمعیت صحبت کردند و فرمودند جوانی جمعیت چیزی است که اشک مرا درمی‌آورد.  

نودهی تصریح کرد: هرکسی که برای جوانی جمعیت حتی یک قدم بردارد من در نماز شبم برای او دعا می‌کنم این حرف بسیار بزرگی است.  

وی گفت: برای تحکیم خانواده هر کاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید به فرموده مقام معظم رهبری اهمیت خانواده با حفظ انقلاب اسلامی برابری می‌کند.  

مسئول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: هرکاری برای خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌دهیم اثرش را به صورت مستقیم در اجتماع خواهیم دید.  

وی یادآور شد: همانگونه که انقلاب اسلامی در بسیاری از ابعاد رشد چشمگیری داشته است از جمله علمی، نانو، هوافضا و… باید خودمان را در زمینه فرهنگی تقویت کنیم.  

مسئول مرکز راهبردی تعالی و خانواده تبلیغات اسلامی گلستان؛ سگ گردانی در خیابان را ناپسند برشمرد و گفت: متاسفانه فرهنگ غلط غربی و تقلید کورکورانه از غرب باعث آسیب به بنیان خانواده می‌شود.  

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار