کد خبر: ۱۵۶۲۹
استاد حوزه و دانشگاه:

سخت‌ترین جهاد امروز جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین راجی با بیان اینکه سخت‌ترین جهاد امروز جهاد تبیین است، گفت: اگر جهاد تبیین نباشد دستاوردهای عیان انقلاب اسلامی نادیده گرفته می‌شود.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین راجی در سلسله نشست‌های بصیرتی «در نزدیکی قله» که در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: «وعده صادق» یک عملیات بی‌نظیر از نظر دوست و دشمن بوده است، هیچ کشوری جرأت مقابله مستقیم با رژیم صهیونیستی را نداشت اما دشمن توانست این دستاورد بزرگ را در ذهن برخی دچار شبهه کند تا جایی که عده‌ای از جوانان و نیروهای انقلابی نیز درباره این عملیات دچار تردید شدند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های کشور با بیماری فلج اذهان دیده نمی‌شود، افزود: ما در فضای حقیقی می‌توانیم بزرگترین پیروزی عالم را داشته باشیم اما در اذهان عمومی، بزرگترین شکست عالم را خورده باشیم، این جریان موشکباران رژیم صهیونیستی توسط ایران یک پدیده عجیب و غریب و دستاورد بزرگی بود.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ایران به تنها کشور روی کره زمین که گنبد آهنین داشت موشک پرتاب کرد، به کشوری موشک زدیم که تمام قدرتش نیروی هوایی است درح الیکه قدرت ما نیروی زمینی است ما به نقطه قوت دشمن‌مان حمله کردیم.  

راجی ادامه داد: حداقل پنج کشور به جز رژیم صهیونیستی در مقابل ایران ایستاده بودند کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، اردن و احتمالا عربستان یعنی ۷۰ درصد قدرت هوایی کره زمین در مقابل ایران ایستاده بود در حالی که ما از قدیمی‌ترین موشکهای‌مان استفاده کردیم.

وی گفت: در عملیات وعده صادق از موشک‌های جدیدی مانند موشک هایپرسونیک، موشک خیبرشکن، موشک حاج قاسم، قدر و قادر استفاده نکردیم، موشک‌های اسقاطی ایران حریف رژیم صهیونیستی شدند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه اگر جهاد تبیین نباشد دستاوردهای عیان انقلاب اسلامی نادیده گرفته می‌شود، ابراز کرد: ۹۵۰ روز پیش مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان فرمودند شما میوه دل مردم هستید حتما به جهاد تبیین بپردازید، در جلساتی دیگر فرمودند جهاد تبیین را جدی بگیرید، کار بزرگ حضرت زینب(س) جهاد تبیین است، جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است اما این مسئله مهم چقدر جدی گرفته شده است.

راجی توضیح داد: سخت‌ترین جهاد امروز جهاد تبیین است، آسانترین کار هم اپوزیسیون بودن است، چراکه فحش دادن به انقلاب اسلامی نه سواد لازم دارد و نه تقوا می‌خواهد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار