کد خبر: ۱۵۷۹۱
با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر:

مراسم بزرگداشت شهید جمهور در حسینیه امام رضا (ع) شهر مهر برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت سومین روز شهادت خادم الرضا (ع) رئیس جمهور شهید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهانش مراسم باشکوهی با همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر و کانون‌های خدمت رضوی در محل حسینیه امام رضا (ع) شهر مهر برگزار شد.
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت خادم الرضا ع شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در حسینیه امام رضا (ع) شهر مهربه گزارش روابط عموم سازمان تبلیغات اسلامی، در این مراسم حجت الاسلام سفار امام جمعه شهرستان مهر طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت شهادت شهید جمهور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و همراهانش اظهار داشت: شهدا هموارهدر طول تاریخ درخشیده اند و قطعا نور درخشان این شهدا خصوصا سید الشهدا خدمت برکاتی خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان مهر اضافه کرد: شهید رئیسی شخصیتی مقاوم، مجاهد، خستگی ناپذیر و مخلص و در یک جمله خادم جمهور بود و به این خادمی افتخار می‌کرد.

حجت الاسلام سفار بیان داشت: آیت الله شهید رئیسی با تاسی از معصومین و سیره رسول الله طعنه‌ها و کنایه‌ها و زخم زبان‌ها را رها و با اخلاص در کار خود را وقف مردم کرد و باور داشت با اتحاد و یکپارچگی می‌توان به اعتلا کشور کمک کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهرضمن تاکید بر این نکته که راه این شهیدان باید ادامه پیدا کند بیان داشت: مردم به خوبی قدردان خدمات انسان‌های مخلص هستند  و تز همه کسانی که در برپایی مراسمات مردمی شهیدان خدمت تلاش می‌کنند قدر دانی می‌کنم.

سپس توسط دو نفر از مداحان و مرثیه سرایان خاندان عصمت و طهارت این جلسه حال و هوای دیگری به خود گرفت و شرکت کنندگان در این مراسم در غم شهادت خادم الرضا (ع) شهید جمهور و همراهان شهیدش به عزاداری پرداختند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار