کد خبر: ۱۵۸۰۹
با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج صورت گرفت؛

برگزاری انتخابات شورای مداحان، هیئات مذهبی و روضه‌های بانوان سنندج

اولین جلسه انتخابات شورای مداحان، هیئات مذهبی و روضه‌های بانوان شهرستان سنندج با حضور بانوان مداح شهرستان سنندج برگزار شد.
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: شهدای والامقام، پرچمداران ایثار و فداکاری، در مسیر پرفراز و نشیب زندگی خود، همواره از چشمه معرفت و معنویت هیئات مذهبی سیراب گشته و در راه اهل بیت (ع)، مسیر رستگاری را یافته‌اند.

وی افزود: جایگاه هیئات مذهبی در تربیت انسان‌ها و فرهنگ سازی دینی بسیار حائز اهمیت است که جامعه بیش از پیش به آن نیاز دارد.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: قدر تشکل‌ها و هیئات‌های مذهبی را باید دانست، زیرا هیئات مهم‌ترین و اثر گذارترن فعالیت را در قبل و بعد از انقلاب داشته اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج اظهار کرد: یکی از مولفه‌های اثر گذار در هیئات مداحان هستند و وظیفه‌ای مهم در روایت گری و تبیین سیره اهل بیت (ع) دارند.

در ادامه حجت‌الاسلام ابراهیم مولازاده، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سنندج ضمن ارائه اساسنامه انتخابات برای حاضرین در جلسه اظهار داشت: برگزاری جلسه ماهیانه، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مداحان، تعامل با نهاد‌ها و دستگاه‌ها فرهنگی در راستای برگزاری مراسم ازجمله وظایف اعضای شورا می‌باشد.

وی عنوان کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف انتخابات پیگیری فعالیت شورای هیئات مذهبی و کارکرد خوب آن در جامعه است.

در پی برگزاری انتخابات، خانم‌ها فاطمه کریمی، افسانه محمدزاده یگانه، سیده روشنگ جعفری، مهین سوزنی و شمس الملوک دقیقی به عنوان اعضای اصلی و خانم‌ها صغری خزایی و آذر جامه شورانی به عنوان اعضای علی‌البدل از سوی حاضرین انتخاب شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار