کد خبر: ۱۵۸۵۳
یزد| به همت اداره کل تبلیغات اسلامی؛

پویش "چله خدمت" در استان یزد آغاز شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای پویش "چله خدمت" در یزد خبر داد.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴

پویش

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن پاک‌طینت ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان گفت: با توجه به اینکه در کمتر از یک ماه آینده شاهد برگزاری رویداد انتخابات ریاست جمهوری در کشور هستیم در این شرایط  به منظور گرامیداشت و پاسداری از خون شهدا و پویش «چله خدمت» در کشور و استان یزد اجرا خواهد شد.

وی افزود: اکنون می‌توان از آیت‌الله رئیسی به عنوان الگوی موفق در عرصه مدیریت اجرایی کشور نام برد و با معرفی خدمات ارزنده ایشان با جریاناتی که در حال تحریف شخصیت و خدمات ایشان است مقابله کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد ذهنیت و روایت‌های غلط توسط جبهه معاند در ذهن جامعه ترویج شود گفت: در گام بعدی باید در اذهان عمومی جامعه حقیقت‌ها روایت شود تا ذهنیت حقیقی و درست شکل می‌گیرد، در این میان ملاک‌ها و معیارهای کاندید‌های اصلح انتخابات ریاست جمهوری تبیین شوند.

پاک‌طینت افزود: در راستای این پویش معیارها و ویژگی‌های رئیس جمهور و فرد اصلح در انتخابات معرفی می‌شود اما از کاندیدای خاصی حمایت نخواهد شد.

وی گفت: در قالب پویش چله خدمت مردم شریف استان می‌توانند تا زمان چهلم شهدای خدمت مراسمات متعددی در راستای بزرگداشت شهدا برگزار نموده و مراسم دعای کمیل یا ختم و جزئ خوانی قرآن کریم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم رسانه‌ها نیز با پوشش این نوع از فعالیت‌های فرهنگی و معنوی مردم در برجسته کردن روایت‌ها و خدمات رئیس جمهور شهید برای مردم استان یزد نقش ایفا کنند، چرا که روایت خدمتی که توسط خود افراد جامعه در حسینیه‌ها، خانه‌های قرآن، مساجد و منازل ... به نیابت از شهدای خدمت انجام خواهد شد دلنشین برای سایر افراد جامعه خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار