کد خبر: ۱۵۸۷۳
مرکز هنری رسانه‌ای نهضت | در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، در زمانی کمتر از ۲۴ ساعت به تصویردرآمد

«مهمان امام رضا»؛ یادبودی از خادم الرضا

در پی اعلام خبر شهادت خادم‌الرضا، آیت‌الله رئیسی، و با همت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و حوزه هنری، نماهنگ «مهمان امام رضا» با صدای سید محمدرضا نوشه‌ور در کمتر از ۲۴ ساعت پس از اعلام خبر، ساخته شد.
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در پی اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی، ایران غرق در غم و اندوه شد و به همین دلیل به مناسبت شهادت خادم‌الرضا، نماهنگ‌هایی ساخته شد. یکی از آنها، نماهنگ «مهمان امام رضا» با صدای سید محمدرضا نوشه‌ور بود که در کمتر از ۲۴ ساعت با همت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و حوزه هنری که هر دو از خانواده بزرگ سازمان تبلیغات هستند، ساخته و پخش شد. 
سید محمدرضا نوشه‌ور، مداح اهل بیت شهید رئیسی را نماد تام و تمام خدمت دانست و گفت: «آقای رئیسی کسی بود که معادلات یک مسئول در سطح عالی را تغییر داد، پشت میز نشین نبود و همیشه در میدان‌های سخت و بحران‌های کشور وسط ماجرا حضور داشت.»
او افزود: «تصاویری که از شهید رئیسی چه در زمان قوه قضاییه و چه در زمان ریاست‌جمهوری دیده می‌شود، عمدتا در وسط مردم است.»
نوشه‌ور با اشاره به اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی اجروقرب و محبوبیت ایشان را میان مردم نشان داد، گفت: «دوست و دشمن اخلاص، تقوا و آرامش ایشان را پذیرفته بودند و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این موضوع باشد. شهادت ایشان اجروقرب و محبوبیت ایشان را میان مردم نشان داد.»
این مداح اهل‌بیت محبوبیت آیت‌الله رئیسی در میان مردم را این‌گونه تشریح کرد: «ساده‌زیستی و جهادی بودن را خیلی وقت بود مردم از نزدیک حس نکرده بودند، پیرمردی که فرماندار تا حالا ندیده بود با جرئت و شهامت روبه‌روی رئیس‌جمهور حرف می‌زد. کارگر‌ها می‌دانستند تا رئیس‌جمهور هست حقشان تضییع نمی‌شود؛ از کارگر‌های هفت‌تپه تا هپکوی اراک. این محبوبیت آیت‌الله رئیسی و اقدامات بنیادی ایشان، بار رئیس‌جمهور بعدی را سخت‌تر می‌کند و ان‌شاءالله فردی با این قابلیت‌ها انتخاب شود.»

به‌تصویرکشیدن خادمی آیت‌الله رئیسی با نماهنگ «مهمان امام رضا»
نوشه‌ور دررابطه‌با نحوه ساخت نماهنگ مهمان امام رضا گفت: «این نماهنگ زحمات شبانه‌روزی دوستان من در حوزه هنری و رسانه‌ای نهضت بود که برای گرامیداشت مقام رفیع این شهید انجام شد و هدیه‌ای به روح ایشان بود که کمتر از ۲۴ ساعت تولید و منتشر شد.»
او تصریح کرد: «چیزی که با دوستان حوزه هنری و رسانه‌ای نهضت در نظر داشتیم این بود که خادمی امام رضا (ع) و نماد خدمت بودن آیت‌الله رئیسی را به تصویر دربیاوریم. همچنین باتوجه‌به اینکه این اتفاق در شب ولادت امام رضا افتاد و مردم همه دست به دعا بودند، قصد داشتیم اضطراب مردم را برای خادمشان در قالب شعر و تصویر منتشر کنیم تا به یادگار بماند.»
او با مقایسه اخلاص و ساده‌زیستی آیت‌الله رئیسی با حاج‌قاسم سلیمانی گفت: «نگرانی و عزاداری مردم در سال‌های گذشته فقط برای حاج‌قاسم اتفاق افتاده بود. آیت‌الله رئیسی شباهت بسیاری از جهت اخلاص، خدمت و ساده‌زیستی به حاج‌قاسم داشت و به این جهت‌بخشی از کار را با این ایده فضاسازی کردیم که این غم برای مردم همچون غم حاج‌قاسم سخت و دردناک بود.» 
این مداح اهل‌بیت در پایان اظهار داشت: «امیدوارم این کار هدیه‌ای برای پاسداشت روح ایشان و تسلای خاطر مردم عزیز کشورمان باشد.»

منبع: فارس

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار