کد خبر: ۱۵۸۸۳
شهرستان‌های تهران| با همکاری اداره تبلیغات اسلامی؛

طرح بچه های کرامت در شهرستان رباط کریم اجرا شد

طرح بچه‌های کرامت جشن‌های کودکانه با اجرای گروه عمو روحانی (عمو‌های فغانی) به مدت ۱۰ روز متوالی برای کودکان و نوجوانان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، امور مساجد و دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم در مساجد و مدارس برگزار شد.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، طرح بچه های کرامت جشن های کودکانه با اجرای گروه عمو روحانی (عموهای فغانی)  به مدت ۱۰ روز متوالی برای کودکان و نوجوانان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، امور مساجد و دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم در مساجد و مدارس برگزار شد.

طرح بچه های کرامت در شهرستان رباط کریم اجرا شد؛

حجت السلام سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رباط کریم عنوان کرد: هدف از برگزاری این طرح ، آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با سیره اهل بیت علیهم السلام و انس کودکان با مساجد از طریق مدارس بود؛ وی افزود: این طرح در ۲۱ مدرسه و ۸ مسجد به همراه محتوای دینی و مذهبی برگزار شد.

طرح بچه های کرامت در شهرستان رباط کریم اجرا شد؛

این مسئول ابراز داشت: زمینه سازی برای دریافت جوایز و بهرمندی از شهربازی سیار در ۸ مسجد مستعد که دانش آموزان مدارس به صورت روزانه شرکت کرده بودند انجام گرفت و بعد از اجرای مراسم جشن و تعلیم مذهبی از جوایز و شهربازی بهره مند می‌شدند.

ارسال نظر