کد خبر: ۱۵۸۸۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان مطرح کرد:

نقش محوری شبکه تبلیغ در بصیرت افزایی ویژه انتخابات

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شبکه تبلیغ نقش محوری در بصیرت افزایی ویژه انتخابات ایفا می‌کند.
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمد علی نجفی عصر شنبه در همایش بصیرتی ویژه انتخابات پیش رو تحت عنوان «چله تبیین» در مهدیه رشت اظهار کرد: شبکه تبلیغ و ائمه جمعه و جماعات سربازان واقعی نظام و انقلاب هستند.

.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: عملکرد دولت شهید رئیسی نشان داد که تفاوت رویکرد دولت‌ها چقدر می‌تواند در توسعه و پیشرفت کشور اثر بگذارد.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اینکه در ادوار گذشته برخی دولت مردان هم مسیر با ولایت و رهبری نبودند، گفت: زاویه دار بودن رویکرد برخی دولتمردان با ولایت و رهبری در ادوار مختلف به صنعت، اشتغال، توسعه و پیشرفت کشور ضربه مهلک زد.

وی با بیان اینکه شبکه تبلیغ نقش محوری در بصیرت افزایی ویژه انتخابات ایفا می‌کند، افزود: افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات مهم‌ترین هدف و رویکرد شبکه تبلیغ باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تبلیغ میدانی و چهره به چهره با محوریت مشارکت در انتخابات مورد تاکید است، گفت: استفاده از تریبون‌ها، دیدار چهره به چهره و همچنین بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی در راستای تقویت جبهه انقلاب و مشارکت حداکثری در انتخابات مورد توجه است.

نجفی با اشاره به محبوبیت و جایگاه روحانیون در بین مردم و آحاد جامعه اضافه کرد: شبکه تبلیغ با فریضه جهاد تبیین در شورآفرینی انتخابات و اصلح گزینی نقش مؤثر دارند.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه به صورت مصداقی از کاندیدایی حمایت نمی‌کنیم، افزود: هدف اصلی شبکه تبلیغ افزایش مشارکت و همچنین تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار