کد خبر: ۱۵۹۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

امام راحل(ره) به مردم جرات مقابله با استکبار را داد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همراهی مردم با امام راحل (ره) جرات مندی مقابله با استکبار را تقویت کرد.
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶


وی افزود: ایام الله روزی است که خداوند ما را به معنویت، عبودیت، صلاح و رستگاری رهنمون می‌سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گرامی داشت یاد امام خمینی را وظیفه آحاد جامعه برشمرد و افزود: امام راحل سرنوشت جهان اسلام را با رهبری حکیمانه خود رقم زد و اکنون آحاد جامعه و عموم مردم فارغ از ادیان الهی، بر مبنای انسانیت وظیفه دارند یاد امام را گرامی دارند.

حجت الاسلام جعفرزاده ندای فلسطین را ندای جهانی در دنیا عنوان عنوان کرد و افزود: اکنون ندای مردم فلسطین در تمام عالم شنیده شده که امام راحل قریب به نیم قرن ندای فلسطین را فریاد زد.

وی به برنامه گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد اشاره کرد و افزود: در این ایام برنامه‌های مختلف در مرکز استان در مصلی امام (ره) اردبیل و در شهرستان‌ها در مساجد جامع و مساجد روستا‌ها با انعکاس گسترده رسانه‌ای صدا و سیما برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جعفرزاده به اعزام بیش از ۶۰ دستگاه اتوبوس زائران مرقد حضرت امام خمینی (ره) از استان اردبیل اشاره کرد و افزود: زیارت مرقد امام‌خمینی (ره) از برنامه‌های شاخص در گرامی داشت ۱۴ خرداد است که از استان اردبیل زائران در قالب ۶۰ دستگاه اتوبوس عازم مرقد امام (ره) شدند.

قیام ۱۵ خرداد مقدمه شکل گیری انقلاب اسلامی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل قیام ۱۵ خرداد را از وقایع مهم تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: برنامه شاخص در گرامیداشت شهدای پانزدهم خرداد روز سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۰ صبح در مسجد سرچشمه اردبیل و در دیگر شهرستان‌ها در مساجد جامع برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جعفرزاده خلق حماسه حضور در تشییع شهدای خدمت را یادآور شد و افزود: مردم در تشییع رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت حماسه عظیم خلق کردند چنانکه دشمن به عظمت حضور مردم غبطه خورد.

وی به ارتباط و دلبستگی عمیق مردم و رهبری اشاره کرد و افزود: تجلی ارتباط مردم با امام راحل (ره) در اطاعت پذیری از ولایت نشان داده شده و اسلام ناب به عنوان خط سیر فکری رهبر و امت اسلامی تعریف شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد: مردم در واقعه ۱۵ خرداد برای اقامه حق و مجاهدت در راه خدا و احیای انسانیت احساس تکلیف نموده و برای احیای  کرامت انسانی از روی معرفت  و به دور از احساس، بر مبنای معرفت به اسلام علوی و حسینی قیام کرده و مقدمه شکل گیری انقلاب اسلامی را رقم زدند.

حجت الاسلام جعفرزاده تقویت جرات مندی مردم در مقابله با استکبار را دستاورد‌های مکتب امام راحل عنوان کرد و افزود: امام به مردم جرات داد که می‌توان در برابر ظلم ایستاد و مقابله کرد.

وی گفت: در همراهی مردم با امام نیز فراهم کردن زمینه و میدان و جرات متقابل دادن به رهبر جامعه نیز توسط مردم انجام شد.

مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری عزت و اقتدار انقلاب را نمایان می‌سازد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه به مسئله انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: برگ برنده انقلاب، اعتماد به مردم است و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور نماد اعتماد به مردم است.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: اکنون در  دوران حساس انقلاب، همگان بر این امر یقین داریم روز ۸ تیرماه در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرین ماندگاری در تاریخ انقلاب رقم خورده و عزت و وحدت انقلاب اسلامی به جهانیان اثبات خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار