کد خبر: ۱۶۰۲۱
سازمان هیأت و تشکل‌های دینی| محمدحسین طبرستانی خبرداد؛

کانون‌های فرهنگی تبلیغی عهده‌دار اجرای طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات می‌شوند

رئیس مجمع ملی کانون‌های فرهنگی تبلیغی کشور در نشست تخصصی هیأت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی گفت: تابستان امسال با حمایت سازمان هیأت و تشکل های دینی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی در استان‌ها، عهده‌دار اجرای طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات می‌شوند.
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست تخصصی هیأت رئیسه مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی کشور توسط معاونت سازماندهی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برگزار شد.

در این نشست محمدحسین طبرستانی رئیس مجمع ملی کانون‌های فرهنگی تبلیغی گفت: عملکرد کانون‌های فرهنگی تبلیغی در حال پایش جدی است. اولویت جدی هیأت رئیسه، برای رشد و حمایت، فعالیت تخصصی در کانون‌هاست.

وی افزود: بعد از ارزیابی‌هایی که از مجامع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان ها انجام شد، هیأت رئیسه مجمع به این جمع‌بندی رسید که بعضی از مسؤولین مجامع استانی، باید تغییر کند و به زودی افراد جدید در استان‌های غیرفعال معرفی خواهند شد.

طبرستانی در ادامه سخنان خود گفت: ان شاءالله تابستان امسال با حمایت سازمان هیأت و تشکل های دینی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی در استان‌ها عهده‌دار اجرای طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات می شوند.

گفتنی است کانون فرهنگی تبلیغی، تشکلي دینی است که با هدف تبلیغ اسلام، بارور نمودن اعتقادات مذهبی، ترویج رهنمودهای امام  راحل و مقام معظم رهبری و همچنین مبارزه با انحرافات فرهنگی به صورت غیردولتی و غیرحزبی به جذب فرهنگي آحاد مردم می‌پردازد. این تشکل دینی از شيوه هاي نوين تبليغي در فعالیت فرهنگي ديني استفاده می کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار