کد خبر: ۱۶۱۳۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی رامیان خبر داد:

برگزاری جشن مهمونی غدیر در رامیان

حجت الاسلام علی اسماعیلی از برگزاری جشن مهمونی غدیر در رامیان خبر داد و گفت: این مراسم با برپایی مواکب، اجرای برنامه‌های متنوع و… برگزار خواهد شد.
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری جشن بزرگ مردمی عید غدیر در شهر آئینی رامیان برای دومین سال پیاپی خبر داد و گفت: این مراسم با برپایی مواکب و اجرای برنامه‌های متنوع و جنگ شادی و نورافشانی و… برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم و رضایت رهبر معظم انقلاب از جشن‌های کیلومتری، بنا داریم امسال هم این جشن با شکوه را با مشارکت مردم و با هدف اجتماع قلوب در شهر آئینی رامیان برپا کنیم.

وی بیان کرد: از همه اقشار مردم و گروه‌ها و تشکل‌ها و اصناف دعوت می‌کنیم با برپایی غرفه‌های پذیرایی و خدماتی به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشن کمک نمایند.

دبیر برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت شهرستان رامیان افزود: بزودی جزئیات و ساعت برگزاری این جشن بزرگ و روش ثبت نام موکب ها جهت نظم دهی بهتر از طریق کانال حلقه وصل شهرستان رامیان به اطلاع مردم خواهد رسید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار