به همت مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

مسابقه عکس مردمی از میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد برگزار می‌شود

همزمان با برپایی میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد مسابقه عکس مردمی از این رویداد فرهنگی بزرگ به همت مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد ۴ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ در بلوار آیت‌الله کاشانی برپا می‌شود و همزمان با این رویداد فرهنگی بزرگ مسابقه عکس مردمی همراه با جوایز نفیس به همت مرکز رسانه و اطلاع‌رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد و رایگان است همچنین شرکت‌کنندگان در مسابقه عکس مردمی از میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد باید همراه با ارسال عکس، مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را نیز ارسال کنند.

یادآور می‌شود ارسال آثار به منزله قبول قوانین و اجازه حق نشر و چاپ می‌باشد، در ارسال تعداد آثار نیز هیچگونه محدودیتی برای افراد وجود ندارد نکته مهم این است که عکس‌ها باید به صورت فایل و بدون دستکاری ارسال شوند.

گفتنی است اعلام نتایج این مسابقه همزمان با رونمایی از کتاب مسابقه انجام خواهد شد و به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان هدایای نفیس اهدا می‌شود که شامل هدیه نقدی ۳۰ میلیون ریالی برای نفر اول، ۲۰ میلیون ریال برای نفر دوم و ۱۰ میلیون ریال برای نفر سوم است.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه عکس مردمی از میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۲۰۰۹۳۰۲۸۵ ارسال نمایند.

مسابقه عکس مردمی از میهمانی خانوادگی غدیر در شهرکرد برگزار می‌شود

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار