کد خبر: ۱۶۲۱۰
توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان صادر شد؛

پیام تبریک‌ به‌ مناسبت‌ سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، درمتن پیام تبریک حجت الاسلام رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بمناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَكَفَى بِاللَّهِ حَسِيبًا

آنان که تبلیغ رسالت خدا کنند و از خدا می‌ترسند و از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسند و خدا برای حساب به تنهایی کفایت می‌کند.

فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز ملی تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را به همه مبلغان دلسوز، فعالان عرصه فرهنگ دینی و قرآنی، و مردم متدین استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی شک ترویج و تبلیغ معارف نورانی اسلام و قرآن کریم، رسالتی خطیر و وظیفه‌ای الهی است که بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.

سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی انقلابی، از بدو تأسیس تاکنون در راستای انجام این رسالت عظیم گام‌های بلندی برداشته و منشأ خدمات ارزشمندی در ترویج و تعمیق فرهنگ دینی در جامعه اسلامی ایران بوده است.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه همه مبلغان و فعالان عرصه فرهنگ دینی و قرآنی، از خداوند متعال توفیق روزافزون و سربلندی همه خادمان دین و قرآن را در انجام این رسالت خطیر مسئلت دارم.

امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد ترویج و تعمیق روزافزون معارف نورانی اسلام در جامعه اسلامی ایران و جهان اسلام باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار