کد خبر: ۱۶۲۴۲
نماینده ولی فقیه در کردستان:

پایه انقلاب اسلامی بر مبنای تبلیغ است

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه پایه انقلاب اسلامی ما بر مبنای تبلیغ است، بر ظرفیت سازی و توجه به پتانسیل جوانان و نوجوان در عرصه تبلیغ تأکید داشت و عنوان کرد: بدنه تبلیغات بر این است که سطح معلومات، سطح تفکر و میزان مطالعه بالا برود، چون اگر عمق فهم و مطلب نباشد اتفاقات خوبی در عرصه تبلیغ نمی‌افتد.
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در دیدار کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان انقلابی نهادی موثر در عرصه تبلیغ دینی است.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی سهم به‌سزایی در تبلیغات کشور داشته و با بهره گرفتن از خلاقیت و نیروهای خوش فکر در سال‌های اخیر به جایگاه خوبی در عرصه تبلیغی رسیده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان کرد: تبلیغ در انقلاب اسلامی دارای مهمترین جایگاه فرهنگی و معنوی در بعد انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: در گذشته روحانیت در هیچ دستگاه دولتی نفوذ نداشتند و مبلّغ در روستاها و جاهای دور افتاده بودند و گاهاً حتی یک مبلغ با تبلیغ درست یک روستا را از لحاظ اطلاع رسانی تکان می‌داد.

وی بیان کرد: پایه انقلاب اسلامی ما هم بر مبنای تبلیغ است، اگرچه روحیه تبلیغی کمتر شده اما وسیع بودن و تاثیرگذاری تبلیغ اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: بدنه تبلیغات بر این است که سطح معلومات، سطح تفکر و میزان مطالعه بالا برود چون اگر عمق فهم و مطلب نباشد اتفاقات خوبی در عرصه تبلیغ نمی‌افتد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی ابراز داشت: ارتقا فکری در مبلغ اهمیت دارد و مبلغ باید روایت بخواند تا به تبحر برسد.

وی بیان کرد: در تبلیغات اسلامی باید توجه به جوانان، نوجوانان و دانشجویان بالا برود؛ همانطور که در ایام اعتکاف دیدیم استقبال و ظرفیت جوانان چقدر زیاد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: لازم است ظرفیت سازی در بحث جوانان شود و در طول کل سال این اتفاق بیفتد تا به عدد خوبی برسیم و انتظار ما این است که در حدود اختیارات اقدامات خوبی شود که در آن به شبکه سازی جوانان اهتمام بیشتری شود.

وی در خاتمه تصریح کرد: هدایت قلب و زبان مستحکم از دریای بی‌کران فضایل امیرالمؤمنین علیه السلام بود که کار قضاوت را در ایشان سنجیده می‌کرد.

در ادامه این دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان هم بیان کرد: تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در طلیعه این روزها و ایام سال جدید این سازمان در حال رشد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی افزود: تبلیغات اسلامی در طول سال‌ها استمرار بر تبلیغ دینی داسته است.

وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از نماينده ولی فقیه در کردستان بابت همراهی تبلیغی که داشتند، بیان کرد: از تعدادی از بازنشستگان این اداره کل تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار