کد خبر: ۱۶۲۴۹
از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان؛

۴۰ مسجد خوزستان به استودیو تجهیز می‌شوند

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی استان خوزستان از تجهیز ۴۰ مسجد این استان به استودیو به منظور تولید محتوا در بخش های مختلف خبر داد.
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین میلاد امینی موحد مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ دینی اظهار کرد: در یک سال اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی این اداره کل در سطح استان به منظور نشر و گسترش فعالیت‌های دینی با محوریت جهاد تبیین صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص ترین کارهای صورت گرفته در یک سال اخیر از سوی این اداره کل، راه اندازی استودیو در مساجد شاخص استان به منظور تولید محتوا از سوی بچه‌های همان مسجد است و در این راستا برخی مساجد تجهیز شدند و طبق برنامه‌ریزی ۴۰ استودیو در شهرهای مختلف استان به استودیو مجهز می‌شوند.

امینی موحد در خصوص اهداف راه اندازی استودیو در مساجد استان گفت: بنا است در کنار تبلیغ سنتی و حضور مُبلغان در مساجد که وجود دارد به تبلیغ نوین نگاه ویژه‌ای شود تا در کنار ظرفیت مساجد، برای تولید محتوای رسانه‌ای و دیجیتال با تکیه بر مبانی و تعاریف اسلامی از ظرفیت‌ها پ فناوری‌های نوین هم استفاده کنیم.

مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی استان خوزستان با اشاره به لزوم تقویت رسانه‌های استان برای نقش آفرینی بیشتر در جهاد تبیین عنوان کرد: در این راستا سه سالن همایش و ۲ کلاس آموزشی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان تجهیز و در اختیار رسانه‌های استان قرار گرفت تا بتوانند عمق و اثرگذاری بیشتری به فعالیت‌های خود در زمینه رسانه‌ای و تولید محتوا ببخشند.

امینی موحد اظهار کرد: همچنین در راستای گسترش فضای تعاملی با هنرمندان و اصحاب رسانه استان خوزستان در یک سال اخیر ۵۰ دورهمی با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه از سوی این اداره کل برگزار شده است که نتایج بسیار مناسبی در راستای همگرایی به منظور تقویت جبهه انقلاب به همراه داشته است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار