با حضور اصحاب رسانه برگزار شد؛

نشست خبری مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

در آستانه فرارسیدن عیدغدیر و به منظور تشریح و تبیین فعالیت‌های فرهنگی در این خصوص نشست خبری اصحاب رسانه با مدیرکل و معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در آستانه فرارسیدن عیدغدیر و به منظور تشریح و تبیین فعالیت‌های فرهنگی در این خصوص  نشست خبری اصحاب رسانه با مدیرکل و معاون فرهنگی  اداره تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام سیدرضا افتخاری با تشریح  فعالیت‌های  برنامه ریزی شده ستاد بزرگداشت استانی با محوریت اداره تبلیغات اسلامی استان در خصوص  هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن ایام پیش رو، بخصوص مهمانی بزرگ  غدیر  اظهار داشت: براساس آیات و روایات مناسبتی برتر و مهم‌تر از عید غدیر  وجود ندارد و این هم بخاطر کارکرد و ظرفیت  حادثه  غدیردر ترسیم راه روشن زندگی و فراهم نمودن زمینه ظهور مجی عالم بشریت  است.

وی با اشاره به مشارکت گسترده و مثال زدنی اقشار مختلف مردم در برگزاری جشن عید غدیر در سال‌های اخیر گفت: این حضور و مشارکت را باید قدر بدانیم و انشاالله خبرگزاری‌ها و رسانه در خصوص اطلاع رسانی و انعکاس اخبار مربوطه و از همه مهم‌تر در تهیه و نشر مطالب محتوایی و موضوعات جذاب  همراه با ذوق هنری و ابتکار اهتمام نمایند.

در پایان حجت الاسلام سیدهاشم موسوی نیا معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان به سئولات مختلف خبرگزاری‌ها و همچنین  روند اجرای  فعالیت‌های برنامه ریزی شده پاسخ دادند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار