کد خبر: ۱۶۲۷۹
توسط اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان انجام شد؛

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز ملی تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، مزار شهدای حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی کردستان توسط کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی غبارروبی و عطرافشانی شد.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز ملی تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، مراسمی با حضور مدیرکل و کارکنان این اداره کل در مزار شهدای حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی کردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در این مراسم ضمن ادای احترام به شهدای والامقام، سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را گرامی داشت و اظهار داشت: امیدواریم خداوند منان به ما توفیق دهد که خادمان شایسته‌ای برای دین، مکتب و آیین محمدی (ص) باشیم.

وی با اشاره به نقش خطیر سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج و تبلیغ معارف دین مبین اسلام، افزود: این سازمان وظیفه‌ای خطیر بر عهده دارد و آن صیانت از ارزش‌های دینی و انقلابی و تبیین راه شهدا است.

حجت‌الاسلام رازیانی در ادامه گفت: ما وظیفه داریم با ادامه راه این شهدای عزیز، در راستای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم.

در پایان نیز مزار شهدای حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی استان کردستان توسط کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی غبارروبی و عطرافشانی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار