کد خبر: ۱۶۲۸۳
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

توصیه به مشارکت حداکثری مانند ۴۰ سال گذشته تکلیف مهم امروز است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تکلیف مهم امروز ما این است که توصیه کنیم مانند ۴۰ سال گذشته مردم در انتخابات حضور پرشور و پررنگ داشته باشند.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

توصیه به مشارکت حداکثری مانند ۴۰ سال گذشته تکلیف مهم امروز است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان شامگاه یکشنبه در جشن عید غدیر ویژه هیأت و مداحان شاخص استان اصفهان با اشاره به ضرورت تکریم روز ولایت اظهار کرد: روز ولایت و امامت برجسته‌ترین و به یادماندنی‌ترین میراث نبوت است که باید مورد تکریم قرار گیرد.

وی ادامه داد: درواقع تکریم ولایت و گرامیداشت امامت علی (ع) یکی از روزهایی است که باید برای مردم همراه با جشن و خوشحالی باشد.

مدیر سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: باید در این اعیاد نیز به حضور پرشور مردم در انتخابات کمک کنیم و تکلیف ما این است که توصیه کنیم مانند ۴۰ سال گذشته در انتخابات حضور پرشور و پررنگ داشته باشند.

ثبت ۴۰ مراسم مذهبی اصفهان

امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان نیز در این جشن خاطر نشان کرد: همه ما شیعیان وابسته امام علی (ع) هستیم.

واقعه غدیر و اعلام جانشینی امام علی (ع) و پس از آن وجود ولایت مقام معظم رهبری بر جامعه شیعی ایران اسلامی همراه با برکت بوده است.

وی ادامه داد: در استان اصفهان ۴۰ مراسم مذهبی و آئینی به ثبت معنوی رسانده شده و مستندسازی از آنها صورت گرفته است.

کرم زاده همچنین در خصوص انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: برای مشارکت بیشتر مردم باید فعالیت کرد چراکه انتخابات می‌تواند ضامن اقتدار ملی در مذاکره‌های مختلف باشد و قدرت خوبی را به کشورمان در حوزه بین‌الملل و ملی ببخشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار