کد خبر: ۱۶۲۸۵
برای نخستین بار برگزار شد:

جشن بزرگ «غدیری‌ها» ویژه روسای هیأت مذهبی، مبلغین و مادحین

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، برای اولین بار، جشن بزرگ «غدیری ها» با حضور مادحین سرشناس، روسای هیأت مذهبی و مبلغین این اداره کل و روحانیون و خانواده‌های آنان در کاخ تاریخی چهلستون با اجرای برنامه‌های شاد برگزار شد.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

جشن بزرگ «غدیری‌ها» ویژه روسای هیأت مذهبی، مبلغین و مادحین

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،  برای اولین بار، جشن بزرگ «غدیری ها» با حضور مادحین سرشناس، روسای هیأت مذهبی و مبلغین این اداره کل و روحانیون و خانواده‌های آنان در کاخ تاریخی چهلستون با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان وجوانان، حضور گروه‌های سرود انقلابی، مداحی مادحین آل الله برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام مهدی فوقی اظهار کرد: عید غدیر خم بزرگترین عید الهی است و امیدواریم تجمع محبین و عاشقان آل الله به صورت باشکوه برگزار شود.

وی افزود: برجسته‌ترین و به یادماندنی‌ترین سنت‌های رسول الله تکریم امامت بوده و شایسته است که ما هم این سنت را به بهترین شکل پاس بداریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: براین باور هستم که از مصادیق شکر نعمت بزرگ عید غدیر، کمک به حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو و توصیه کردن به مردم برای حضور موثر با انتخاب اصلح داشته باشند.

ارسال نظر