کد خبر: ۱۶۲۹۸
در مجتمع فرهنگی نور قم مطرح شد؛

سیره شهید جمهور الگوی موفقیت دولت آینده است

رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: سیره شهید جمهور باید تبیین شود؛ ایمان به خدا، ولایت‌پذیری، خستگی‌ناپذیر بودن در خدمت‌گزاری و تمرکز بر رفع مشکلات مناطق محروم کشور از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود و عمل به این سیره در موفقیت دولت آینده بسیار موثر است.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

سیره شهید جمهور الگوی موفقیت دولت آینده استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، احمد حاجی‌زاده در نشست تخصصی شناخت و تحلیل صحنه انتخابات و نقش خبر و رسانه در این ایام که شب گذشته به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: یادآوری اینکه ما در گذشته در کدام موقعیت تاریخی بودیم و در حال حاضر کجا ایستاده‌ایم تلنگر خوبی برای حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است.  

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم بیان کرد: نباید در جامعه ایجاد یاس و ناامیدی کرد و اخبار منفی، سیاه‌نمایی، مچ‌گیری کردن با رهنمودهای رهبری منافات دارد. 

رئیس ستاد انتخابات استان قم تاکید کرد: چهار عنصر مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت که مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات فرمودند باید محور قرار گیرد و یکی از موفق‌ترین استان‌ها در این راستا استان قم بوده است.

وی ابراز کرد: تحلیل دشمن از اقبال مردم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، در حضور پای صندوق‌های رأی و میزان مشارکت مردم، انجام می‌شود و باید روی مشارکت حداکثری سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرد. 

حاجی زاده به ویژگی‌های شاخص شهید جمهور پرداخت و گفت: سیره شهید جمهور باید تبیین شود و اولین شاخصه ایشان ایمان به خدا بود و همه چیز را با او می‌سنجید؛ ولایت‌پذیری، خستگی‌ناپذیری برای خدمت‌گزاری و تمرکز بر رفع مشکلات مناطق محروم کشور نیز باید الگوی مدیریت مسئولین باشد.

ارسال نظر