کد خبر: ۱۶۳۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

حیله دشمن در انتخابات برجسته کردن مشکلات کشور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: حیله و فریبی که دشمنان در ایام انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو گرفته‌اند، برجسته کردن مشکلات کشور به صورت غیرواقعی است.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

حیله دشمن در انتخابات برجسته کردن مشکلات کشور استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده در نشست تخصصی شناخت و تحلیل صحنه انتخابات و نقش خبر و رسانه در انتخابات که ویژه مدیران رسانه‌های خبری استان قم شب گذشته در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: رهبری فرمودند «علاج حل همه مشکلات کشور بر روی کار آمدن دولت انقلابی است».

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: چکیده بیانیه گام دوم انقلاب نیز این است که جوانان قیام کنید، متشکل شوید، در جایگاه حلقه میدانی(بین حاکمیت و مردم) خودتان را تعریف کنید، از کار انفرادی بپرهیزید و نه تنها فردی و جمعی بلکه، جریانی شوید( قدرت اجتماعی پیدا ‌کنید) با ساختار قرارگاهی کار کنید و به حوزه پیشرفت کشور فکر کنید.

وی بیان کرد: رهبری فرمودند روی کار آمدن دولت جوان انقلابی منوط به این است که در کشور جریان‌های حلقه میانی شکل بگیرد، آن‌گاه زمینه این امر نیز فراهم خواهد شد و صرفاً با انتخاب یک رئیس جمهور اصلح کار پیش نخواهد رفت. 

شعبان زاده مطرح کرد: برای مشارکت حداکثری، هنوز به اندازه کافی موج اجتماعی فراگیر شکل نگرفته، اما نباید گذاشت دشمن با منکرهای معروف شده دوگانه نادرست بسازد؛ بلکه ضرورت دارد همبستگی جبهه انقلاب هرچه سریعتر اتفاق بیفتد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تشریح کرد: رهبری فرمودند "دشمن به دنبال صدبرابر کردن زخم‌های کشور است"و قصد دارد در پرتو بزرگ‌‌نمایی، ناامیدسازی و ناکارآمد‌سازی را در اذهان عمومی جا بیاندازد.

وی در ادامه افزود: نباید در روایت کردن و انعکاس اخبار در زمین کسانی که با ده برابر کردن زخم‌ها بخواهند رأی بیاورند بازی کرد، چه آن نامزد اصلاح‌طلب و چه اصول‌گرا باشد، همچنین نباید مورد فریب جنگ روانی دشمن و برجسته سازی مشکلاتی که واقعیت ندارد، قرار گرفت. 

شعبان‌ زاده مطرح کرد: در حال حاضر سه میدان مناظره، شبکه معاشرین و بستر شبکه‌های اجتماعی برای افزایش مشارکت وجود دارد و باید تمام قد در ۵ روز باقیمانده در حوزه مشارکت حداکثری تلاش کرد. 

وی عنوان کرد: شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، دولت مردم، خدمت، پیشرفت، مقاومت را خلق کرد و این‌ ۴ اصل را با هم پیش می‌برد و اگر دولتی بیاید که حتی یکی از این‌ها را نداشته باشد، بازگشت به عقب است‌ و باید کلیدواژه «به عقب برنمی‌گردیم» جدی گرفته شود. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: شأن این است که سراغ تبیین ویژگی‌های گفتمان اصلح رفت و در پرتو تبیین درست، اشخاص اصلح معرفی می‌شوند، منتهی تبیین باید مرز‌آفرین باشد و کمک کند تا مردم راحت در این رابطه تصمیم بگیرند. 

وی تصریح کرد: باید انقلابی فکر و عمل کرد نه جناحی، لذا مواجهه ما با کاندیداها نیز نباید به‌صورت تخریبی باشد و باید دید برنامه، تیم عملیاتی و گذشته کاندید مورد نظر چیست و رسانه باید در این رابطه زبان گویای مردم باشد.

ارسال نظر