کد خبر: ۱۶۳۲۰
نماینده، ولی فقیه در کردستان:

نام و یاد حضرت علی (ع) روح افزا و جان افزا است

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه زبان تبلیغی باید همراه با ادب و احترام باشد؛ گفت: نام و یاد حضرت علی (ع) روح افزا و جان افزا است و برای ما دارای جایگاه و شخصیتی متعالی هستند که باید از سیره و روش‌شان الگو برداری کنیم.
۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹

به گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در همایش تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ دین که در سالن همایش پیامبر اعظم اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد؛ اظهار داشت: نحوه حرف زدن بر اساس وزن ادبی در تبلیغ نباید متفاوت باشد.

وی بیان کرد: در عرصه تبلیغ اصل و اساس این است که فرقی نداشته باشد با چه شخصی حرف می‌زنیم و احترام همه را به یک چشم ببینیم.

نماينده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: در دنیای امروز هم اصل همین است و خداوند به انسان کرامت بخشیده و بر مبنای همین کرامت باید با همه انسان‌ها با یک زبان حرف زد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان کرد: شهادت حضرت علی(ع) برابر با شهادت تاریخ بود و قریب به ۶۰ سال بعد از شهادتشان در منبر نام بدی از ایشان باید برده می‌شد که این برای مسلمان فارغ از مذهب شیعه و سنی بودن دردناک است.

وی یادآور شد: در عین حال حضرت علی(ع) همچنان از دشنام دادن به مخالفان و دشمنان خود پرهیز می‌کرد و اطرافیان را هم از این کار منع می‌کرد و این صفت بارز ایشان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان کرد: نام و یاد حضرت علی(ع) روح افزا و جان افزا است و برای ما دارای جایگاه و شخصیتی متعالی هستند که باید از سیره و روش‌شان الگو برداری کنیم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار