حجت‌الاسلام والمسلمین داوری خبر داد:

اعزام ۸۰ نفر از برگزیدگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها» به مشهد مقدس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: در مرحله شهرستانی مسابقه زندگی با آیه‌ها در شهرستان‌های شهرکرد و فرخشهر ۹۰۰ نفر شرکت داشتند که ۳۲۰ نفر از آن‌ها بالاترین امتیاز را کسب کردند، از بین این ۳۲۰ نفر و برگزیدگان دیگر شهرستان‌های استان نیز ۸۰ نفر دارای بالاترین امتیاز بودند که به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.
۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین داوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه شهرستانی زندگی با آیه‌ها در شهرکرد، با اشاره به هوشیاری ملت ایران و جامعه قرآنی، اظهار کرد: در انتخابات پیشرو قطعا شاهد حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح خواهیم بود.

وی افزود: فرد اصلح کسی است که به جای نشستن در اتاق خود در میان مردم حضور داشته باشد و مانند شهید حجت‌الاسلام رئیسی که در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم بود عمل کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: در مرحله شهرستانی مسابقه زندگی با آیه‌ها در شهرستان‌های شهرکرد و فرخشهر ۹۰۰ نفر شرکت داشتند که ۳۲۰ نفر از آن‌ها بالاترین امتیاز را کسب کردند، از بین این ۳۲۰ نفر و برگزیدگان دیگر شهرستان‌های استان نیز ۸۰ نفر دارای بالاترین امتیاز بودند که به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام خواهند شد و جوایز سایر برگزیدگان نیز اهدا می‌شود.

تلاش برای جذب مشارکت حداکثری در انتخابات در دستور کار موسسات قرآنی باشد

در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» به زیبایی در ماه مبارک رمضان اجرا شد و لازم است از تمامی افرادی که در سطح کشور و استان در اجرای این برنامه سهیم بودند قدردانی شود.

وی افزود: ما درحال حاضر در یک آزمون مهم و سنگین قرار داریم البته طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی با چنین شرایطی در موارد متعدد مواجه بوده و از تمامی آن‌ها با سربلندی عبور کرده است، امروز نیز به همت مردم و به فضل خداوند شاهد برگزاری یک انتخابات بسیار پرشور و با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نکته مهم دیگر درخصوص انتخابات که باید مورد توجه مردم باشد انتخاب فرد اصلح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام عنوان کرد: انقلاب اسلامی به این کشور عزت بخشیده و طی سالیان گذشته اقدامات مبنایی بسیار مهمی در ایران صورت گرفته است همچین جبهه مقاومت در سایه انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز شاهد هستیم حماس در غزه با تمام توان مقابل رژیم صهیونیستی، آمریکا و قدرت‌های جهانی ایستاده است.

وی اضافه کرد: با وجود اقدامات بسیار مهم و سازنده‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران انجام شده، اما متاسفانه امروزه شاهد برخی سیاه‌نمایی‌ها هستیم و افرادی قصد دارند این خدمات ارزنده را کتمان کنند، اما نباید حقایق را وارونه جلوه داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند به ادامه مسیر پیشرفت، رسیدن به اوج، ولایت‌مداری، مبارزه با فساد و... که توسط شهید حجت‌الاسلام رئیسی دنبال شد کمک کند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار