کد خبر: ۱۶۴۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد:

مشارکت در انتخابات، جرأت جسارت دشمنان به کشور را می‌گیرد

حجت الاسلام حمید رفیعی گفت: مشارکت در انتخابات، جرأت جسارت دشمنان به کشور را می‌گیرد و آن‌ها را ناامید می‌کند.
۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳

به گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: سبک و منش الهی در رشد و تعالی انسان‌ها بر تغییر انفسی آن‌هاست و خود انسان‌ها باید در این مسیر حرکت کنند. به همین منظور، خداوند ملزوماتی را از جمله قرآن کریم، پیامبران، ائمه اطهار و عقل را برای تمییز حق از باطل و رشد و تغییر انفسی انسان‌ها قرار داده است.

وی سنت و منش الهی را در این دانست که انسان با ملزوماتی که خداوند در اختیارش قرار داده است، مسیر درست را پیدا کند و افزود: پیامبر گرامی اسلام، زمانی که مامور به تبلیغ می‌شود ۱۴ سال تلاش می‌کند تا مردمش را آگاه کند و زمانی حکومت نبوی اتفاق می‌افتد که مردم پای کار پیامبر قرار می‌گیرند و حکومت شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام رفیعی تاکید کرد: در جنگ‌های آن زمان پای کار بودن، آگاهی و اعتقاد مردم بسیار مهم بود و زمانی که در مسیر درست قرار داشتند، مانند جنگ بدر به پیروزی می‌رسیدند؛ اما مردم زمانی که نبوت و فرمایش پیامبر (ص) را رها می‌کردند، مانند جنگ احد به شکست می‌رسیدند.

این مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: تعریف حق توسط خداوند بوده، اما قدرت انتخاب، اختیار و تشخیص حق در طول تاریخ با مردم بوده است.

وی اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران مردم در تمام عرصه‌ها سکان‌دار و میدان‌دار هستند، از جمله انتخاب مهمترین شخصیت اجرایی ایران اسلامی یعنی رئیس جمهوری.

به گفته وی، فارغ از هر نگاه سیاسی، حزبی و جناحی اگر برای اهداف و آرمان‌های نظام حضور و مشارکت داشته باشیم، رشد، تعالی، ایستادگی و مقاومت اسلام و حاکمیت را در مقابل استکبار خواهیم داشت. در غیر این صورت، سبب دشمن شاد شدن، جسارت، جنایت و تعرض دشمن به داشته‌ها، دارایی‌ها و سرمایه‌های ایران اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: در گذشته نه‌چندان دور و در حکمرانی شاهنشاهی و پادشاهی شاهد بودیم که تعرض، جنایت، جسارت دشمن به دارایی‌ها و داشته‌هایی اعم از ناموس و جوان و سرمایه‌ها وجود داشت؛ اما با پیروزی انقلاب، دشمن هشت سال خواست به میهن‌مان تعرض کند، اما مردم نگذاشتند یک وجب خاک تصرف شود.

حجت الاسلام حمید رفیعی گفت: ایستادگی ما در مقابل دشمنان، آورده مشارکت حداکثری است که امیدواریم ۱۵ تیر ماه شاهد افزایش مشارکت و هم‌افزایی مردم ایران دوست باشیم و در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رئیس جمهور منتخب را انتخاب کنیم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار