کد خبر: ۱۶۷۴۷
حجت الاسلام رستمی خبر داد:

برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم محرم الحرام در کبودرآهنگ

رئیس اداره تبلیغات شهرستان کبودرآهنگ گفت: عزاداری دهه دوم ماه محرم به همت هیات مذهبی و مردم در سطح شهرستان کبودراهنگ برگزار شد که با استقبال خوب خواهران و برادران همراه شد.
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم محرم الحرامبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رستمی رئیس اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: این مراسم هرشب ساعت ۱۹ همراه با نماز مغرب و عشاء  شروع و با سخنرانی قرائت زیارت عاشورا  و روضه خوانی ادامه انجام میشود و در آخر عزاداران میهمانان خوان کرم امام حسین (ع) خواهند بود.

وی افزود: اهمیت برگزاری نماز جماعت باید در اولویت قرار داد به خاطر اینکه  نماز‌های جماعت از آثار و برکات هیئات مذهبی است و لزوم نماز اول وقت در آیات و روایات به کرات بیان شده است.

حجت الاسلام رستمی افزود: برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم محرم در شهرستان کبودراهنگ یکی از این برنامه‌ها است که با حضور کارکنان، هیئتی‌ها و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) برگزار خواهد شد

رئیس اداره شهرستان کبودراهنگ خاطر نشان کرد:در این مراسم از مداحان شهرستانی و استانی و از سخنرانان  حضور می‌یابند.

وی افزود: از نکاتی مهم تجمع امسال، برپایی ۴۰ ایستگاه صلواتی و پذیرایی از عزاداران و دسته جات بود که با همکاری جوانان صورت گرفت.

حجت  الاسلام رستمی گفت: دهه دوم ماه محرم نیز با حضور خطبا، وعاظ و مرثیه سرایان در شهرستان کبودراهنگ، شوری دیگر دارد و مردم این شهرستان مجالس عزای سید الشهدا علیه السلام را با شکوه هر چه تمام برگزار می‌کنند.

رئیس اداره شهرستان کبودراهنگ  خاطر نشان کرد: مراسم و آئین‌های عزاداری سالار شهیدان به صورت گسترده و روضه‌های خانگی تا آخر ماه صفر در شهرستان کبودراهنگ تداوم دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار