کد خبر: ۱۶۷۵۸
بوشهر| با حضور ارکان و خادمین هیئات؛

رویداد «بوشهر حسینیه مقاومت» برگزار شد

به منظور ترویج و تثبیت سنن عاشورایی و آیینی استان و تقدیر از پیرغلامان و موثرین سنن عاشورایی رویداد «بوشهر حسینیه مقاومت» برگزار شد.
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

رویداد «بوشهر حسینیه مقاومت» برگزار شدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی، صالح رحیمی فرماندار بوشهر و ارکان و خادمین هیئات مذهبی این استان، رویداد «بوشهر حسینیه مقاومت» ۲ مرداد ۱۴۰۳ در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم در سخنانی بر لزوم بهره‌مندی هیئات مذهبی و عزاداران حضرت امام حسین (علیه‌السلام) از معارف حسینی اظهار داشت: کلام حضرت اباعبدالله الحسین خورشید حقیقت نمای اسلام ناب محمدی است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود خواستار مورد توجه قرار گرفتن سبک زندگی حسینی در کنار عزاداری‌ها شد.

در ابتدای این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، ترویج و تثبیت سنن عاشورایی و آیینی استان بوشهر در پهنه‌ی جنوب کشور و تقدیر از پیرغلامان و مؤثرین سنن عاشورایی را از هداف برگزاری این رویداد عنوان کرد.

حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: رویداد بوشهر، حسینیه مقاومت با اجتماع ارکان هیئت و خادمین هیئات استان دارالحماسه بوشهر در حال برگزاری است و بناست از این عزم و هم عهدی در عرصه تبلیغ معارف اباعبدالله تجلیل شود.

تلاوت کلام الله مجید توسط محمد جماله، از قاریان استان بوشهر، اجرای مراسم روضه‌خوانی توسط حجت‌الاسلام حاجی زاده اجرای مراسم سنج و دمام زنی، اجرای نوحه پامنبری با عنوان «مطبخ خولی» توسط گروه نوحه سرایان روستای چاوشی شهرستان دشتی، سخنرانی مصطفی ساعدی، مسئول نمایندگی بنیاد دعبل خزاعی استان و از بخش‌های مختلف این رویداد بود.

گفتنی است، در خاتمه‌ی این مراسم از ۷۲ نفر از مسئولان هیئات مذهبی، فعالان مساجد، مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت و مبلغین و مبلغات استان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار